o tak, to święta racja, tam też mało nie spadłem z krzesła gdy oglądałem ale Sekcja 8 jednak lepiej nakręcona.
"Teoria Chaosu" jest też niezły, choć lepiej wypada jak się go obejrzy przed "Sekcją". Wiem, bo sam widziałem po :(
To ja bym dorzucił jeszcze "Godziny Strachu". Może nie aż tak przewrotny w tzw międzyczasie, ale końcówka...
To ja jeszcze dorzucę film "Szalona odwaga", podejrzewam, że był inspiracją dla Sekcji 8-ej. Choć nie ma takiej końcówki jak Sekcja.
"WIĘŹ" (Brudne pieniądze) braci Wachowskich ,
"PROSTY PLAN" Sama Raimi z Billem Paxtonem ,
"GDZIE LEŻY PRAWDA" Atoma Egoyana z Colinem Firthem, Kevinem Baconem, Alison Lohman ,
"ŻAR CIAŁA" Lawrence'a Kasdana z Kathleen Turner i Williamem Hurtem ,
"DIAGNOZA ZBRODNI" z Kim Basinger, Umą Thurman i Richardem Gere,
"OSTATNIE UWIEDZENIE" z Lindą Fiorentino ,
"MALICE" z Nicole Kidman ,
"DZIKIE ŻĄDZE" z Denise Richards i Neve Campbell ,
"M JAK MORDERSTWO" Hitchcocka z Grace Kelly ...
Ja ze swojej strony polecam serię o Jacku Reacherze, zwłaszcza siedem prequeli (powieści "Nieprzyjaciel", "Ostatnia sprawa", "Sto milionów dolarów" oraz opowiadania "Drugi syn", "Wielki skwar", "Czarna owca", "Małe Wojny"; właszcza ta pierwsza klimatem przypomina film McTiernana, któy od książki jest wcześniejszy o jakiś rok).