PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=622476}

Sekrety morza

Song of the Sea
8,1 37 651
ocen
8,1 10 1 37651
8,5 15
ocen krytyków
Sekrety morza
powrót do forum filmu Sekrety morza

Nie mogę wyjść z podziwu dla tego filmu. Jestem nauczycielką nauczania początkowego, więc często oglądam produkcje dla dzieci i dawno nie było takiej, która tak by mnie dotknęła. Byłam z moimi pierwszoklasistami na seansie i uważam, że tylko takie filmy dla dzieci powinny powstawać.

KimNovak

Zgadzam się z Tobą. Nie dość, że dla takich dzieciaków jest to fajna baja, bardzo barwnie narysowana i przedstawiająca historię rodzeństwa, to jest ma w sobie istotne wartości terapeutyczne, których według mnie, jest w bajkach coraz mniej. Niestety.

Carol_Ek

No właśnie, głupie jest to, że powstające baje jedyne co dają, to śmiech i rozrywkę. Brak jest w nich jakiegokolwiek sensownego przekazu. A w Sekretach morza jest inaczej, dlatego uważam, ze każdy, bez względu na wiek, powinien je obejrzeć.

amyleekwiatek

Uważam, że przesadzacie. Współczesne bajki często mają wartościowe przesłanie. Choć zgodzę się, że nie brakuje też tępych śmiechaczy. Obejrzyjcie "W głowie się nie mieści". Ja byłem zachwycony. ;)

kenexgro

Ja też! Płakałam na tej bajce, ale rodzice już tak mają, że jak oglądają coś, co jest związane z dziećmi i ich emocjami, to się wzruszają. :D

ocenił(a) film na 9
BxS

Jejku, już się bałam, że tylko ja jestem taka nienormalna, że płaczę na bajkach ;) Na Sekretach Morza to wręcz ciurkiem mi łzy leciały :/

ocenił(a) film na 7
amyleekwiatek