6,6 168 tys. ocen
6,6 10 1 167790
5,0 22 krytyków
Silent Hill
powrót do forum filmu Silent Hill

3/10

ocenił(a) film na 3

daję 3/10 i to tak az za duzo, film beznadziejny jak dla mnie, fabuła nieprzemyslana, chociaż
sam pomysł na horror bardzo dobry

ocenił(a) film na 8
ifanything

No wienc film jezd gópi, bez sęsu i nie wiadomo, o so hozi jakby - widzę, że ten bełkot się nigdy nie zestarzeje, a ludzi uznających niezrozumiałą dla siebie fabułę za bezsensowną lub nieprzemyślaną ci u nas dostatek. Większy, niźli potrzeba.

ocenił(a) film na 3
Der_SpeeDer

to jest forum, miejsce gdzie każdy moze przedstawic swoja opinie, co też robie. byc moze nie trafilo do mnie przestalnie tego filmu, moje zdanie, czy to, ze nie spodobał mi sie film od razu oznacza, że nie znam się na kinie? są filmy które się uwielbia, są takie których się nigdy w życiu nie oglądnie pnownie- zapewne też masz takie wiec zanim napsizesz kolejny komentarz ukazujący "głęboką wrazliwość do sztuki" zastanow sie, pozdrawiam

ocenił(a) film na 8
ifanything

"to jest forum, miejsce gdzie każdy moze przedstawic swoja opinie"

To przedstaw opinię - a nie kilka tępych bluzgów na krzyż! Jak do ktoś do ciebie podejdzie na ulicy i powie ci "jesteś ch** i cwel" - też nazwiesz takie coś "opinią"?

"moje zdanie, czy to, ze nie spodobał mi sie film od razu oznacza, że nie znam się na kinie?"

To, że bzdury wygadujesz, jak najbardziej o tym świadczy. "Obszerność" tego, co nazywasz "opinią", również. Ewidentne niezrozumienie fabuły filmu i nazywanie jej dla podleczenia własnego ego "nieprzemyślaną" również.

ocenił(a) film na 8
Der_SpeeDer