Film

1985 1 godz. 30 min.
oceny
262
chce zobaczyć

Ten film nie ma jeszcze zarysu fabuły.

Skalorr to wymarła planeta, na której trzy miliony lat wcześniej żyły dwie rasy - pokojowi Protectoni i miłujący wojnę Terrakorzy. Różne poglądy często doprowadzały do konfliktów zbrojnych. Lecz narodził się problem poważniejszy, niż wojna pomiędzy tymi dwoma rasami. Argus - przywódca Protectonów - odkrywa, iż wybuch Supernovej zmiecieSkalorr to wymarła planeta, na której trzy miliony lat wcześniej żyły dwie rasy - pokojowi Protectoni i miłujący wojnę Terrakorzy. Różne poglądy często doprowadzały do konfliktów zbrojnych. Lecz narodził się problem poważniejszy, niż wojna pomiędzy tymi dwoma rasami. Argus - przywódca Protectonów - odkrywa, iż wybuch Supernovej zmiecie życie z całej planety. Nemezis - przywódca Terrakorów - proponuje ucieczkę Terrastar - jego statkiem kosmicznym, który miał służyć do zawładnięcia galaktyką. Ostatecznie jednak, za radą Compucore - sztucznej inteligencji, będącej jednocześnie centrum dowodzenia planety - wszyscy osobnicy obydwu ras zostają poddani hibernacji. Do bunkra wdziera się jednak promieniowanie. Compucore decyduje się przenieść umysły kilku przedstawicieli Protectonów i Terrakorów do Robotixów - olbrzymich robotów, które miały służyć do odbudowy planety. W tym samym czasie, na wymarłym już Skalorrze, rozbija się statek kapitana Exetera Galaxona i jego załogi. Zostają oni wplątani w konflikt między Protectonami i Terrakorami, który teraz dotyczy przejęcia Compucore.

Hasbro / Marvel Productions / Sunbow Productions