PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=104189}

Szkoła rocka

The School of Rock
6,7 49 492
oceny
6,7 10 1 49492
6,8 17
ocen krytyków
Szkoła rocka
powrót do forum filmu Szkoła rocka

zdaje sobie sprawe z istnienia sloganow pod tytulem 'rzecz gustu', ze o gustach sie nie dyskutuje, no ale prosze was... jak o tak dennej komedii mozna wyrazac tak pochlebne opinie, ktore tu przewazaja? a cytaty 'moglabym ten film ogladac bez przerwy', 'ogladalam go 8 razy i jeszcze mi sie nie znudzil' mnie zabijaja. tytulem konca: jeden z gorszych filmow jakie widzialem od niepamietnych czasow; najnudniejszy jaki widzialem w tym roku, a raczej (tu uklon w strone tutejszych recenzentow) - rOcKu. bez pozdrowien. ps. jestem fanem MUZYKI ROCKOWEJ.

ocenił(a) film na 9
obiektywny_inaczej

e tam nie wiem co masz do tego filmu.ja widzialem ten film raz i bardzo mi sie spodobal.jest taki jaka powinna byc komedia-bezpretensjonalny i lekki.

ocenił(a) film na 3
obiektywny_inaczej

Też zaskoczyły mnie ogólny zachwyt nad tą komedią. Film schematyczny, powielający po raz setny te same klisze, z jakże irytującą grą aktorską Jacka Blacka (chyba, że ktoś jest jego wiernym fanem)i wcale nie wybitnym humorem. Można obejrzeć, ale bez "ochów" i "achów".

użytkownik usunięty
ScarlettElvie

Nie nazwałbym to arcydziełem ale film bardzo mi się spodobał.

obiektywny_inaczej

Kurczem. A ja to kiedyś oglądałam i zapomniałam o co w tym chodziło. :D Muszę to wypożyczyć i obejrzeć... Ale mnie się zdaje, że to było fajne..

ocenił(a) film na 6
obiektywny_inaczej

Hehe, niewiedziałem nawet że to komedia xD Mi się ten film podobał ze względu na muzykę, charakter i klimat czyli jednym słowem Rock. Nie jestem fanem oglądania filmów po dwa razy, ale żałuje że był taki krótki. fanie MUZYKI ROCKOWEJ, to straszne że Ci się nie spodobał. Bez pozdrowienia.

obiektywny_inaczej