7,3 308 tys. ocen
7,3 10 1 308317
6,1 36 krytyków
Transformers
powrót do forum filmu Transformers

Czekałem już od pół roku ta ten film
nie mogłem się powstrzymac i go wczoraj sciągnełem
Film jest przedni ,jestem na 100% przekonany że pojadę do kina by jeszcze raz zobaczyc to arcydzieło 10/10 to moja ocena

redbull_89

siemka, możesz mi powiedzieć z skąd ściągnąłeś ten film?? jestem laikiem i nawet nie wiem jakim programem mam to zrobić, będę wdzięczny za wskazówki, też jestem fanem i strasznie się podjarałem tym filmem ;))) trailery robią swoje, full wypas!! daj znać co i jak...POZDRO!!

adis360flip

Ja nie wiem, co ludzie widzą w oglądaniu wersji CAM... Jak ściągać to TYLKO DVDRipy!

Nike

siemka, oczywiście jeśli będzie fatal kopia to nie ma sensu oglądać, za miecha będziemy mogli obejrzeć w kinie to cudo!! po prostu już się nie mogę doczekać :P hehe pozdrawiam!!

ocenił(a) film na 10
adis360flip

Możesz to zrobic na 2 sposoby:
1.Ściągnij z neta Bearschare 5.2.5 (nie nowszego)
2.Na stronie z torrentami np. ex-torrrent.pl (bezpłatny, wystarczy się zajerestrować) z tamtad filmy możesz sciągać programem BitComet.

mroszak35

Dziękówa stary!! Pierwszy raz się do tego zabieram, zobaczymy może się uda, pozdro!!

użytkownik usunięty
redbull_89

W sumie kopie dobrze mieć bo przecież na DVD poczekamy co najmniej pół roku - na gwiadkę taki prezent: wersja kolekcjonerska rozszerzona z figórką Optimusa hehe marzenia .

ocenił(a) film na 8
redbull_89