PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=30726}
7,2 14 665
ocen
7,2 10 1 14665
6,9 15
ocen krytyków
West Side Story
powrót do forum filmu West Side Story

Rozczarowanie

ocenił(a) film na 4

Klasyk zaliczony, ale raczej nie znam się na musicalach. Infantylna historia, tacy sami bohaterowie i piosenki. Gangi, których główną bronią jest ruszanie dupą! Film zdaje się poruszać poważne problemy - nieszczęśliwej miłości, braku akceptacji przez środowisko, nienawiści rasowej. Niestety ta tematyka nie współgra z zaproponowaną formą. Walki w formie tańca, wyznania ubrane w teksty piosenek tak groteskowych, że aż mina blednie. Ten cały Tony toż to jakiś archetyp z innej planety albo chociaż epoki. Zachowuje się jakby był oderwany od rzeczywistości a Natalie wspaniale mu w tym wtóruje. Zadziwiające jak łatwo w oczach kobiety można usprawiedliwić zbrodnię. Doprawdy wiele było już filmów - w założeniu- opartych o dzieła Szekspira, ale tylko historia przedstawiona WSS kłuje tak mocno, że zaczynamy współczuć wielkiemu poecie. Szczerze powiedziawszy musicale nie są moim ulubionym gatunkiem. Nie oglądam ich za wiele i być może moja niska ocena wynika z faktu, że nie potrafię omawianego filmu odczytać w odpowiednim kontekście.

ocenił(a) film na 9
mpannek

To jest film o za przeproszeniem gównażerii szkolnej (czego dowodzi scena balu na sali gimnastycznej, picie coli zamiast alkoholu) której wydaje się że potrafi kochać, bić się, walczyć, brać sprawy w swoje ręce a tak naprawdę to banda dzieciaków, która gdy dochodzi do tragedii ucieka. I pod tym względem to młode pokolenie (pochodzące z trudnych rodzin, była o tym jedna z piosenek) zostało pokazane świetnie!

wojtekrot