PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=11797}

Wszystkie poranki świata

Tous les matins du monde
7,9 3 184
oceny
7,9 10 1 3184
7,5 4
oceny krytyków
Wszystkie poranki świata
powrót do forum filmu Wszystkie poranki świata

dzieło sztuki

ocenił(a) film na 10

Dla mnie film o miłości, sztuce, pasji. Pięknie zrobiony, a muzyka chwyta za serce. Dla
koneserów i wielbicieli wiolonczeli. Z wielką przyjemnością wróciłam do tego filmu.
Polecam.

sliwkowa

...dokładniej, była to viola da gamba, która z samą wiolonczelą niekoniecznie ma dużo wspólnego ;)
Myślę że ten film to pozycja obowiązkowa dla wielbicieli sztuki w szerokim tego słowa znaczeniu :)

ocenił(a) film na 10
sliwkowa

za każdym razem wracając na nowo odkrywa się ten film, jego przesłanie, dostrzega się nowe szczegóły. chwyta za serce.

ocenił(a) film na 10
sliwkowa

Nie znam się specjalnie na muzyce i wiolonczeli i jak się okazuje chyba nie muszę/musiałam, bo w filmie zakochałam się od pierwszego obejrzenia. To prawdziwe cacuszko wśród filmów. Wolno płynąca akcja, fantastyczne zdjęcia i gra aktorska majstersztyk, no i muzyka, która jest tu dodatkowym bohaterem. Jest tak subtelny, że aż bałam się oddychać żeby czegoś nie spłoszyć. No cudo! I choć nie jestem wielbicielką Depardieu to muszę przyznać, że niemal każdą rolą powala, tu także.

ocenił(a) film na 8
sliwkowa

Bardzo piękny film z genialną (!) muzyką.
Ale czy naprawdę nie dało się znaleźć do roli Monsieur Colombe jeśli już nie aktora, który by potrafił grać na wioli,
to przynajmniej takiego, który by choć troszkę przekonywująco potrafił udawać, że to czyni?

ocenił(a) film na 8
metropolis

Jordi Savall wykonał w tym filmie niesamowitą robotę. Cały film można w sumie traktować jako jeden wielki koncert muzyki francuskiego baroku. Wspaniały i wzruszający film, ale trzeba też sobie zdawać sprawę, że nie każdemu będzie się podobał.

ocenił(a) film na 8
Balcar