Po raz pierwszy na horrorze miałąm łzy w oczach i to nawet nei ze śmiechu ale naprawdę poraziło mnie okrucieństwo pokazane w tym filmie, a trzeba wiedzieć, że nie jestem raczej laikiem, a weteranką jeśli chodzi o horrory :) Ogólnie film pozostawił we mnie niesmak i obrzydzenie, chociaż momentami straszny i w sumei ciekawa historia...Tylko naprawdę mogliby sobie podarować parę obrzydliwych szczegółów i zmienić tą całą scenę "wilkiej rzeźi"(gwałty, palenia, cuda wianki:D ) Ogólnie lubię, jak horor jest choć trochę realistyczny,a trudno mi uwierzyćw istenie i przejawianie wielkiego zła przez jakieś potworki...6/10
potworki.? To są ludzie po wybuchu bomby atomowej w czarnobylu. :/ tzn. oni są tak specjanie zrobieni do tego filmu ale tacy ludzie żyli (a moze żyją.?)
pozdro.
Do Hillary Duff - w Czarnobylu nie wybuchła bomba atomowa :P:P buahahaha. W Czarnobylu wybuchł jeden z reaktorów atomowych, a nie bomba. Bombę to można z samolotu zrzucić i one wybuchały w Hirosimie i Nagasaki. A te mutanty wzięły się od prób nuklearnych armii USA. Proszę na drugi raz uważniej oglądać. Film ogólnie durny ale da się obejrzeć (jakoś!) 4/10
POZDRAWIAM !!!
co za różnica czy bomba czy elektrownia. ;P
ale wiem, że te małe dzieci nie wyglądały normalnie po tym wybuchu -.-
były podobne do tych potworków z tego filmu. A jak sobie wpiszecie w googlach ''czarnobyl'' to tam jest pare zdjęć. pozdrawiam ;*
A i ponoć ten film jest oparty na faktach. Ale do końca tego nie wiem. Więc odrazu się na mnie nie rzucajcie jak coś źle powiedziałam. :D :P
sory jeśli uważasz, że niebyło wybuchu w Czarnobylu to poprostu zajebi*** jesteś nie ma co. -.-' W tym filmie na początku nawet jest jak ta bomba wybucha (czy tam elektrownia). pozdrawiam ;]
ONi nie przeżyją cio nie?;/ uhh film świetnie pokazuje co niesie za sobą atomówka;/
P.S. patrzyłam na czarnobyl w goolach- masakra biedne te dzieci;/;/