Ten horror ma mało co do teksańskiej masakry, prędzej do drogi bez powrotu, na lepszym poziomie XD
Ma całkiem dużo bo Wzgórza... Cravena powstały na bazie fascynacji Wesa oryginalną Masakrą. Z remaków tych dwóch tytułów też wygrywa film Nispela z wersją Aji. Ciekawsza historia, lepszy klimat, lepsi bohaterowie, no i żaden z mutantów nowych Wzgórz nie jest tak kultowy jak Leatherface. Jeśli Masakra z 2003 to 7/10 ( wyżej nie bo to solidna komercja ale niewiele poza tym ) to Wzgórza 6/10 bo to ogólnie przyzwoity film ale na każdym poziomie lepiej wypada Masakra od Nispela.
A pierwsze "Wrong Turn" to był fajny film i też go wolę od Wzgórz. Dziwne, że Wzgórza nie stały się takim tasiemcem jak Droga... ale patrząc na fatalne sequele w obu seriach. Wrong Turn 2 może jeszcze dało się lubić ( choć to był już gniot ) ale Wzgórza... 2 to była nawet większa żenada jak Wrong Turn 3.