PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=698051}
6,8 117 tys. ocen
6,8 10 1 117459
4,9 52 krytyków
X-Men: Apocalypse
powrót do forum filmu X-Men: Apocalypse

Czytacie je? Czytam X-men i Wolverine i X-men i generalnie mi się podobają. Ostatnio strasznie mnie zaskoczyło
.
.
.Spoiler
.
.
.
że w drugim numerze Wolviego jest scena z przyszłości i Wolvie jest stary i siwy. Ciekawe czy ten wątek będzie poprowadzony.

norsevia3

A czytałeś komiks Old Man Logan? Właśnie taki jest w tym komiksie

ocenił(a) film na 8
LordVader345

Nie czytałam, w komiksach jestem początkująca. W latach 90-tych byłam trochę za mała i "za dziewczęca" na x-menów, więc teraz wszystko nadrabiam. Udało mi się kupić już trochę komiksów x-men właśnie z lat 90-tych (na całą kolekcję za jednym razem mnie nie stać, ale powoli zbieram).
Tych serii jest strasznie dużo i do większości nie mam dostępu :(, a już zwłaszcza do tych anglojęzycznych.
Na razie skupiam się na filmach, starych polskich komiksach i właśnie tych Marvel Now wydawanych przez Egmont. Innych bohaterów na razie się nie łapię, bo mi się wszystko pomiesza :) (to tak odpowiadając też na drugi Twój post).

norsevia3

Ok :-) jeśli chcesz wiedziec jak czytać komiksy z X-Menami,zajrzyj na kanał na YT Ichabod.

ocenił(a) film na 8
LordVader345

o, dzięki na pewno zajrzę - na Wikipedii są po prostu wymienieni różni mutanci z informacją do jakich grup przynależeli - jak to przeczytałam to już mi się doszczętnie pomieszało... No i te informacje o pokrewieństwach też są zabójcze - cyklop jest bratem havoka itp., a na przykład w filmach nie ma o tym mowy.
A ostatnio próbowałam oglądać kreskówkę "X-men: Ewoloucja" i tam było podane, że Rouge jest córką Mystic.

norsevia3

Cóż, w marvelu jest wile mutantów id użo historii. Np. Mystique jest matkę Nnightcravera, w filmie nie jest(ale w x-men apocaylypse(po dofp, gdzie uniwersum mutantów się zrestartowało) już tak ma być)

ocenił(a) film na 8
LordVader345

Dzieki za info :)