w portalu jest opisanych kilka recenzji kolejnych części powstałych na podstawie gry. Chciałbym się dowiedzieć czy ma ktoś pojęcie skąd mógłbym pożyczyć, przegrać, ostatecznie kupić te filmy - może być także format komputerowy (dvd niestety nie posiadam). dzięki za pomoc.

użytkownik usunięty
Gryzwald

mam final fantasy
witam. posiadam film Final Fantasy - podtytuł oryginalny to- the spirit within w formacie komputerowym , jeżeli jesteś zainteresowany to napisz. w zamian daj namiary na film Leviathan (jakbyś mógł) pozdrawiam

użytkownik usunięty

oki
dowiem się na temat Leviathana :) jak chcesz na tą chwilę mógłbym chyba załatwić Ghost in a Shield. (manga). Ale postaram się wytrzasnąć Lewiatana. jak będę wiedział co i jak skrobne Ci na maila.

pozdro.

Ale jak?
Witeczka gryzwald. W jaki sposób mogę Ci przesłać ten film? Podaj namiary. Jeżeli nie wydobędziesz filmu na światło dzienne to nic nie szkodzi . Wiem , że trudno go znależć. Jestem >>zielony<< w tych sprawach, wiec powiedz co to jest "Ghost in a Shield". (manga).


Tymczasem , limerick

użytkownik usunięty
stymek

hyhy
spoko tylko jest taka opcja że nie wiem jak to zrobić ;) może dam Ci adres ftp'a albo po prostu naskrobie Ci na maila mój adres i wyślesz mi płytke pocztą a ja wyśle Ci Ghosta pocztą :)
(co prawda 3,50 poleci ale tyle to chyba można wybulić ;) )

oglądałeś Akire ? albo chociaż Kowboya Bee Bopa ;) na GameZone
dobra na pewno widziałeś teledysk Wandum Project - King of my Castle :) taki kawałek fajny sprzed 3 lat - teledysk manga - to Ghost to opowieść o Assasince która ma pewien typ zbroii no i jak to w filmach .... ogólnie rozpierducha ;)
na Vivie niemieckiej leci też taka manga o" wampirach" bardzo fajna - tak że to jest mniej więcej taki klimat.

Napisz jeśli masz jakiś inny plan :) pozdro.

Jasne
Niech tak będzie. Wyslij mi adres na maila i ja Tobie na maila. Nie zapomnij o leviathanie . Polska północna pozdrawia.

Pobierz aplikację Filmwebu!