Mam nadzieję, że to tylko chwilowy błąd bo jest całkowicie niefunkcjonalne, zarówno przy ocenianiu jaki i dodawaniu materiałów.
Np. http://www.filmweb.pl/serial/Czarne+lustro-2011-640699/episodes#sezon3
Tutaj nie ma czegoś takiego jak chwilowy błąd lub tymczasowa zmiana. A wygląda to tragicznie niestety :/
Tymczasowych zmian nie pamiętam i o nich nie wypominałem, ale błędy się zdarzają na każdym portalu, również tym. Oczywiście, domyślam się, że to kolejna "dobra zmiana" przy, której użytkownicy nie mają nic do gadania, ale chciałbym jakiegoś potwierdzenia (chociaż wiem, że z reguły nikt niczego nam nie wytłumaczy).
Tymczasowa zmiana to np. seriale chwilowo znikają z profilu i wrócimy z ulepszoną wersją...aha, tyle je będziecie widzieli...
Oczywiście, że błędy się zdarzają, ale tempo w jakim są naprawiane na fw pozostawia wiele do życzenia :/
Nie znam się specjalnie na informatyce, ale wydaje mi się, że jedyne co mogła mieć na celu ta zmiana (bo to celowe działanie, a nie błąd) to zaoszczędzenie miejsca na serwerach przez mniej linijek kodu. Ale może to tak nie działa i źle kombinuję :D
Właśnie pierwszy raz użyłam strony do oceny (bo zgłaszanie poprawek do pojedynczych odcinków daje radę) i to nie tylko okropnie wygląda, ale też źle funkcjonuje- jedno się z drugim nakłada, szukaj gdzie jest odpowiednia ilość gwiazdek, gdzie kliknąć, żeby zamknąć ocenę...ech, szkoda gadać. Chociaż tak na dobrą sprawę ocenianie odcinków straciło sens już kiedy zdjęli ze stron funkcję najpopularniejszego i najlepiej ocenianego odcinka.
"Tymczasowa zmiana to np. seriale chwilowo znikają z profilu i wrócimy z ulepszoną wersją...aha, tyle je będziecie widzieli..."
Zastosowałaś auto-odpowiedź... Bo ja o nic nie pytałem :P
"Tutaj nie ma czegoś takiego jak chwilowy błąd"
"Oczywiście, że błędy się zdarzają, ale tempo w jakim są naprawiane na fw pozostawia wiele do życzenia :/"
Są, nie popadajmy w skrajności. A to, że czasem naprawiają coś miesiąc, to już inna sprawa :P