Wpisujcie Wasze rankingi filmów tego reżysera.
1 - Wszystkie poranki świata - 7 2 - Fort Saganne - 6 3 - Rewolwer Python 357 - 5 4 - Nokturn Indyjski - 4
1 - Wybór broni - 8 2 - Bojaźń i drżenie - 8 3 - Le Cousin - 7 4 - Serie Noire - 7 5 - Wszystkie poranki świata - 7 6 - Crime D'Amour - 7 7 - Decydujący skok - 7 8 - Fort Saganne - 6 9 - Rewolwer Python 357 - 5 10 - Nokturn indyjski - 4