Posiadająca magiczną moc Dina, która potrafi wydobywać z ludzi najgłębsze ich sekrety, musi ocalić swoją rodzinę. Pomocy udzieli jej nowo-poznany ojciec.
Robotnicy remontujący starą kopenhaską kamienicę dokonują przerażającego odkrycia. W pomieszczeniu ukrytym za ścianą jednego z mieszkań znajdują trzy zmumifikowane ciała.
Córka sklepikarza, nie tylko nie odróżnia kolorów bielizny i szminek, nie dostrzega również drwiących uśmiechów rówieśników. Ma tylko jedno marzenie – stracić dziewictwo w czasie nadchodzącej imprezy.
Bohaterem filmu jest recydywista, który opuszcza na krótko więzienie, by uczestniczyć w ślubie swojego syna. Na przepustce towarzyszy mu młody policjant.
Kalle ma długi u barona narkotykowego Patena. Żeby je spłacić, musi pracować u niego jako chłopiec na posyłki. Kiedy szef mafii zostaje aresztowany i trafia do więzienia, niespodziewanie przekazuje opiekę nad interesem Kallemu, który początkowo jest bardzo zaszczycony. Dopiero później okazuje się, że bycie szefem mafii to wielkie wyzwanie.
Daniel jest zwariowanym artystą, żyjącym z dnia na dzień, nie przejmującym się problemami i nie do końca przystosowanym do życia w społeczeństwie... Jednak, gdy poznaje Franc, niezwykle uroczą, ale równie nieodpowiedzialną jak on, czuje, że odnalazł swoją drugą połowę i jego życie lekkoducha ulega gwałtownej zmianie.
Dalszy ciąg historii rozgrywającej się w kopenhaskim szpitalu Królestwo. Doktor Helmer powraca z Haiti, gdzie starał się zgłębić tajemnice voodoo. Profesor Bondo, który w imię eksperymentu posunął się do granicy samounicestwienia, walczy o życie. A szef szpitala, profesor Moesgaard, potrzebuje pomocy psychiatry. Pacjentka, kontaktująca się z duchami, zostaje śmiertelnie potrącona przez szpitalną karetkę.
Film powstawał w okresie kryzysu życiowego, przez który przechodził Jørgen Leth, ma więc pochmurny, czysto osobisty wydźwięk. Ton nadaje głos reżysera, który w początkowej scenie podczas golenia wypowiada słowo "obrzydzenie”. W swobodnie połączonych scenach przypominających skecze aktorzy przedstawiają poszczególne cechy charakteru. Do nośnych emocji należą niepokój, brak zdecydowania czy blokada twórcza, z którą walczy alter ego Letha - Claus Nissen. Studyjne sceny baletowe, obserwacja pełnej miłości relacji pomiędzy kobietą i jej córką z Nikaragui czy zdjęcia dokumentalne z Wysp Trobriandzkich starają się wspólnie uchwycić istotę miłości.