Wpływowy adwokat Roy Cohn bierze pod swoje skrzydła młodego biznesmena i uczy go, jak za pomocą wszystkich, nawet najbardziej wyrachowanych, metod grać o najwyższą stawkę i osiągać upragnione cele.
Tenisistka Julie odmawia złożenia zeznań na temat samobójstwa młodej zawodniczki, co prowadzi do zawieszenia i zwolnienia jej trenera. Skupia się na tenisie, ale jej decyzja budzi kontrowersje.
Trzydziestokilkuletni Samet wraca po feriach do zanurzonej w śniegu anatolijskiej wioski, aby pracować jako nauczyciel plastyki w lokalnej szkole, gdzie zamiast awansu, czeka go przykra niespodzianka.
Film o kamienistej drodze życia, samotności i relacjach z Bogiem. Ale także o artyście, który zamraża i utrwala życie na szklanych negatywach – zupełnie jak lodowiec.
Wioska w Transylwanii, zamieszkała przez różne narodowości. Pojawienie się przybyszów ze Sri Lanki uruchamia konflikt, który karmi się ukrywanymi przez miejscowych lękami i frustracjami.
Podczas zimowej wędrówki w górach gubi się syn emerytowanego oficera służb specjalnych. Ojciec nie cofnie się przed niczym i zaryzykuje wszystko, aby go odnaleźć.
Cierpiącego na demencję pisarza odwiedza córka, która przygotowuje ojca do wizyt lekarskich. Tymczasem Leo nekają wspomnienia tragedii z Meksyku i załamanie nerwowe.
John Rambo wyrusza do Meksyku, by odnaleźć zaginioną wnuczkę swojej przyjaciółki. Musi zmierzyć się z brutalnym kartelem narkotykowym i traumami z przeszłości.
Owdowiały policjant próbuje zacząć wszystko od nowa: opiekuje się wnuczką, wykańcza dom dla córki, chodzi na terapię. Pewnego dnia odkrywa tajemnicę swojej zmarłej żony.
Umiejscowiona w miasteczku portowym opowieść o dwóch kobietach, które nieoczekiwanie połączy mroczna, głęboko skrywana tajemnica. Elisabeth (Aggeliki Papoulia) to nieustraszona, ale też uzależniona od alkoholu szefowa policji, która została zmuszona do opuszczenia Aten i objęcia prowincjonalnej placówki. Samotna Rita (Youla Boudali) pracuje w fabryce przy połowie węgorzy i pragnie wyrwać się spod wpływu brata, lokalnej gwiazdy nocnych klubów (Hristos Passalis). Ich drogi skrzyżują się pewnej feralnej nocy, która na zawsze odwróci układ sił w miasteczku.
Carlos Reygadas opowiada o małżeństwie, które decyduje się żyć w otwartym związku i stopniowo prowadzi swoją relację na skraj przepaści. W główne role – szalejącego z zazdrości Juana i jego zaangażowanej w romans z Amerykaninem partnerki Esther – wcielili się sam reżyser i jego żona Natalia López. Na ekranie towarzyszą im ich własne dzieci, Rut i Eleazar Reygadas. "Nasz czas" nie ma jednak nic wspólnego z ekshibicjonizmem. Intymne są w nim przede wszystkim pytania o relacje i pasja, z jaką twórca dzieli się nimi z widzami. Akcja filmu rozgrywa się na meksykańskiej prowincji, w rodzinie zamożnych farmerów, którzy łączą ciężką pracę na ranczu z zamiłowaniem do sztuki. Obserwując walczące zwierzęta i zmagających się ze sobą ludzi, Reygadas pokazuje, jak kultura tworzy tamę dla instynktów, jak przekuwa pożądanie, agresję i namiętność w muzykę czy film. Ale wskazuje też na zagrożenie, jakim dla związków jest dziś technologia. Łatwość podróżowania i dostęp do różnych form komunikacji kuszą obietnicami innych miłości, innego życia. Tytułowy "nasz czas" ma więc u Reygadasa wymiar i prywatny, i szerszy wymiar społeczny.