Dziesiątki lat po tym, jak jej drużyna pokonała Króla Demonów, pogrzeb starego przyjaciela popycha elfiego czarodzieja Frierena w podróż do samopoznania.
Po globalnym kryzysie finansowym świat pogrąża się w "zrównoważonej wojnie" prowadzonej przez sztuczną inteligencję. Zadaniem Sekcji 9 jest walka z cyberzagrożeniami.
W postapokaliptycznej przyszłości świat nękają mroczne stworzenia Earless, z którymi walczy grupa ludzi zwana Graczami. Młody chłopak imieniem Echo marzy o dołączeniu do nich, ale mu się nie udaje. Pewnego dnia spotyka tajemniczą dziewczynę i postanawiają we dwójkę pokonać stwory.
Akira Fudo i Ryo Asuka są starymi przyjaciółmi z dzieciństwa. Życie nastoletniego Akiry zmienia się diametralnie, kiedy za namową Ryo udaje się na sabat i zostaje uwięziony w jednym ciele z demonem.
Cały świat Aiko okazał się kłamstwem. Teraz dziewczyna dołącza do zespołu nurków, aby dotrzeć do miejsca, gdzie zaczął się Rozrost, zatrzymać go i ocalić swoją rodzinę.
System Sibyl na bieżąco monitoruje stan psychiczny obywateli, określając prawdopodobieństwo popełnienia przez nich zbrodni. Używając go, członkowie Biura do Spraw Bezpieczeństwa Publicznego tropią potencjalnych kryminalistów.
Pewnego razu, w wyniku działania sił nadprzyrodzonych, grupa generałów zostaje przeniesiona w czasie. Owi niestrudzeni dowódcy przybywają z burzliwego okresu Japonii zwanego Sengoku, ale wbrew historycznej prawdzie są kobietami. Każdy z odcinków opowiada o wyzwaniach adaptacyjnych, jakie stawia przed słynnymi wojowniczkami życie w epoce wszechobecnej telewizji i samochodów. Początkowo nawet najdzielniejsze z nich są bezradne w starciu z automatycznymi drzwiami.
W roku 2029 świat jest połączony gęstą elektroniczną siecią, która rządzi każdym aspektem ludzkiego życia. Ta sama sieć staje się polem bitwy dla Sekcji Dziewiątej tokijskich sił bezpieczeństwa, która ma doprowadzić do aresztowania mistrza hakerów znanego jedynie jako Władca Marionetek.
Ciężko ranny mężczyzna budzi się, pod obcym dachem, jego twarz skrywa maska, której ani on ani nikt inny ściągnąć nie może. Od ludzi z wioski dowiaduje się, że został znaleziony i uratowany przez starszą wioski. Wkrótce tajemniczy przybysz stanie na czele powstania, mającego na celu obalenie władzy tyrana terroryzującego mieszkańców wioski.
W niezbyt odległej przyszłości, na powierzchni naszej planety trwa zacięta walka pomiędzy resztką ludzkości, zamieszkującą podziemne miasto Lacrima, a najeźdźcami z innej rzeczywistości, zwanymi Shangri-la. Wykorzystując zaawansowaną technologię i fizykę kwantową, elitarny oddział Smoczej Kawalerii podróżuje w przeszłość, poszukując "Smoczej Obręczy" - anomalii kwantowej zdolnej do przeważenia szali zwycięstwa w konflikcie. Sytuacja jest napięta, bowiem wróg prowadzi podobne poszukiwania. Niespodziewanie, anomalia odnajduje się w naszej rzeczywistości. Sprawy jednak bardzo się komplikują, bowiem Smocza Obręcz okazuje się być żywą osobą, którą część Kawalerzystów znała i darzyła uczuciem we własnej przeszłości. Tymczasem przybycie Shangri-la jest tylko kwestią czasu, a rozkazy w sprawie Smoczej Obręczy są jednak jednoznaczne: zdobyć za wszelką cenę lub zgładzić, aby nie wpadła w ręce wroga...
Haru ratuje życie kotu, który w podzięce zabiera ją do swojego królestwa. Sprawy komplikują się, gdy władca krainy proponuje dziewczynie małżeństwo ze swoim synem.