Przyjaciółki Eliana, Inana, Farah, Grace i Souhir rozpoczynają w Damaszku pracę nad spektaklem, który ma ukazywać mizoginię, seksizm, wykorzystywanie seksualne i codzienność życia kobiet w Syrii. Teatralny projekt okazuje się równie kontrowersyjny, co niebezpieczny. Ataki na kobiety zdarzają się w Syrii często, ale są rzadko zgłaszane. Głos Syryjek jest pomijany i dlatego twórczynie przedstawienia zamierzają wykorzystać anonimowe wypowiedzi dużej liczby kobiet, łamiąc liczne tematy tabu, utrzymujące w kraju nierówności społeczne. Są świadome trudności, jakie przed nimi stoją. Czują opór nie tylko ze strony rodzin, ale również zespołu. Wszystko komplikuje się, gdy jedna z nich wycofuje się z projektu z pozoru pod presją partnera. Spotkanie pozostałej czwórki aktorek w Bejrucie prowadzi do zwolnienia producenta filmu, który, jak się okazuje, wykorzystywał seksualnie część z nich. Nawet w czasie realizacji wolnościowego projektu, dosięgnęła je przemoc ze strony mężczyzn. Czy uda im się dokończyć pracę? Na początku produkcji filmu dwie osoby reżyserskie, Heba Khaled i Talal Derki musiały opuścić Syrię i zajmować się zdalnie śledzeniem losów bohaterek.
Nadużycia amerykańskiej policji mają długą tradycję. Nowojorski detektyw Bob Leuci był tym, który w latach 70. zajął się infiltracją swoich kolegów po fachu, najgłębiej uwikłanych w przestępczy proceder. Ale zdemaskowanie korupcji na wielką skalę przyniosło mu łatkę zdrajcy. Kim był naprawdę? Z sensacyjnym nerwem, obyczajowymi smaczkami i odniesieniami filmowymi dokument tworzy niejednoznaczny portret człowieka, który po latach decyduje się opowiedzieć o swoim podwójnym życiu i niepisanym kodeksie stróżów prawa.