Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
. . 1 - Gentleman z rewolwerem - 6 . 2 - Mój przyjaciel smok - 5 3 - Wydarzyło się w Teksasie - 5 4 - Zielony Rycerz - 5 . 5 - Ghost Story - 4 .