Decyzją sądu, Marco musi rozpocząć pracę jako trener koszykarskiej drużyny niepełnosprawnych. Z początku niechętnie, podejmuje się jednak próby stworzenia zespołu na miarę mistrzów.
Kiedy były tajny agent zostaje zdradzony przez hiszpański rząd, któremu służył, postanawia ukraść miliony dolarów zdefraudowane przez skorumpowanego urzędnika.
Po flamenco, tango oraz fados Carlos Saura kieruje oko swojej kamery na inny taniec – jotę, której korzenie znajdują się w Aragonii, rodzinnym regionie reżysera, położonym w północno-wschodniej Hiszpanii. Saura przedstawia różne rodzaje joty, muzyków, ale przede wszystkim – tancerzy. Na tle specjalnie zaaranżowanych scenografii ich dostojne, wirujące ciała kojarzą się z parami tańczącymi walca, a dźwięk kastanietów nadaje ich krokom nieporównywalną z niczym innym żywiołowość. „Jota” jest kolejnym czułym wyrazem fascynacji Carlosa Saury ludową kulturą muzyki i tańca.
Dwunastoletni wnuk byłego astronauty postanawia przeszkodzić złemu miliarderowi w ukradzeniu z księżyca ważnych zasobów mineralnych i zniszczeniu flagi postawionej tam przez załogę Apollo 11.
Wydaje się to proste: jajko i plemniki dają zarodek. Jednak gdy plemniki są nieliczne, nieprawidłowe, a kobieta ma 37 lat i zbliża się do menopauzy, sytuacja staje się znacznie bardziej skomplikowana.
Po kilkuletniej przerwie utalentowany pianista, Tom Selznick, pojawia się na długo oczekiwanym koncercie chicagowskim. Tuż przed występem odnajduje tajemniczą wiadomość w zeszycie z nutami.
W wyniku zbiegu okoliczności marzący o byciu łowcą skarbu Tedi Stones wyrusza z przyjaciółmi na poszukiwania Zaginionego Miasta Inków. Ich tropem podąża czarny charakter.