Urodzona w roku 1953 Mori pochodzi z Tokio. Jest kompozytorką i wykonawczynią elektronicznej muzyki eksperymentalnej. Jej związek ze światem filmu jest niewielki. Nagrała dwie ścieżki dźwiękowe, lecz najczęściej jej rola sprowadzała się do obecności w występującym w filmie zespole.
Odebrała wykształcenie muzyczne w Takabi Art School. Zainspirowana punk rockiem, w roku 1977 przyjechała do Nowego Jorku, gdzie wkrótce po tym osiadła.
Na początku swojej kariery muzycznej była perkusistą wówczas nieznanego zespołu DNA (dowodzonego przez
Arto Lindsay'a), który po latach miał uzyskać miano kolektywu współodpowiedzialnego za powstanie gatunku No Wave (w muzyce reprezentowanego przez
Sonic Youth, zaś w filmie przez m.in. przez
Amosa Poe'a,
Jima Jarmuscha, czy
Richarda Kerna). Jako członkini tego zespołu wystąpiła w legendarnym
"New York Beat Movie" - filmie dokumentującym scenę niezależną Nowego Jorku z początku lat 80. ubiegłego wieku.
Po rozpadzie DNA zamieniła "żywy" instrument na automat perkusyjny, z wykorzystaniem którego tworzyła swoje pierwsze autorskie kompozycje. Początkowo grała tylko na żywo, a w roku 1992 zaczęła wydawać - głównie w ramach wytwórni Tzadik
Johna Zorna. Do nagrywania płyty "Hex Kitchen" (1995) wykorzystała laptopa, który od tego momentu jest jedynym używanym przez nią instrumentem muzycznym.
Podczas swojej kariery współpracowała m.in. z
Fredem Frithem i
Kato Hidekim w ramach projektu Death Ambient (m.in. ścieżka dźwiękowa do filmu "Candid"
Anny Condo) i członkami Sonic Youth (film
"Perfect Partner").
W międzyczasie nagrała również dwie ścieżki dźwiękowe indywidualnie, a także trzykrotnie odwiedziła Polskę - w ramach festiwalu "Muzyka w Mózgu" w Bydgoszczy (2000), z okazji występu zespołu
Dave'a Douglasa w Katowicach (2003) oraz podczas serii koncertów Johna Zorna podczas Warsaw Summer Jazz Days 2009.