Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
. . 1 - Grzeszny żywot Franciszka Buły - 6 . 2 - Sławna jak Sarajewo - 5 3 - Sprawa się rypła - 5 4 - Żeniac - 5 5 - Pejzaż horyzontalny - 5 .