W wielu filmach maczał paluchy, ale z czystym sumieniem mógłbym polecić tylko "Antropophagusa" i "Buio Omega". Jeśli chodzi o scenariusz, to "Pieces" mi się podobał, można powiedzieć taki giallo-slasher. Odnośnie produkcji, to koniecznie trzeba zobaczyć "Delirię", bo to absolutny majstersztyk. A tak poza tym, można...
Reżyser, którego zaszufladkowano w tandetnych filmach gore i porno (czasem nawet połączonych :)). Jednak, będąc świeżo po lekturze 'Buio Omega' muszę powiedzieć, że Joe miał talent. 'Mroczny instynkt' to złożony film, o ciekawych psychologicznie bohaterach, oraz poruszający ciekawą tematykę. Ogólnie, zamiast horroru,...
więceji niestety chyba tylko tyle dobrego nakręcił. Ale za to jak dobrego! Oba filmy polecam! A poza tym, "Absurd" był totalnie beznadziejny, a "Porno Holocaust" to bardziej taka ciekawostka. Jeszcze bym obejrzał "Emanuelle i ostatnich kanibali" (i ewentualnie jeszcze jakieś Emanuelki) no i "Erotic Nights of the Living Dead...
więcej