Leonardo DiCaprio

Leonardo Wilhelm DiCaprio

9,0
266 882 oceny gry aktorskiej
powrót do forum osoby Leonardo DiCaprio

Nie rozumiem, dlaczego podczas gdy Leo i s t n i e j e, oskary zgarniają 20letnie, pryszczate gwiazdki Disneya.

użytkownik usunięty
whevs

O jakich gwiazdach Disneya mowa?

Chodziło mi ogólnie o dwudziestoparoletnie siksy, które zagrały w pięciu filmach albo gwiazdki pop, które nagrały jedną piosenkę do popularnego filmu. </3

whevs

Jennifer Lawrence? :D

foxmulder

To nie jest gwiazdka Disney'a przecież!

Spenc

"dwudziestoparoletnie siksy, które zagrały w pięciu filmach" więc trochę mi tu pasuje, ale ok, nie krzycz!

foxmulder

Przepraszam, nie miałam zamiaru krzyczeć. To było ogólne oburzenie, bo z tym określeniem "oskary zgarniają 20letnie, pryszczate gwiazdki Disneya." kojarzy się tylko Jennifer Lawrence. Po "poradniku pozytywnego myślenia" należała Jej się nagroda. Niekoniecznie od razu oskar, chociaż nie znam się na nagrodach filmowych. Widocznie tak zdecydowano.
Nie jestem zawziętą fanką Jennifer, ale ta wypowiedź skierowana była w Nią ewidentnie,a to już nie fair

Spenc

Nie była. Bardzo lubię Jennifer. C: Określenie "gwiazdki disneya" odnosiło się do młodego, niedoświadczonego pokolenia, które - jak widzę - dostają oskary "na zachętę", a nie "jako uznanie wieloletniej ciężkiej pracy i doświadczenia". Tyle w temacie. :F

whevs

Cóż poradzić, to jest właśnie upadek nagrody Oscara zapoczątkowany w latach 90...

ciotkaEliza

Powiesz mi ciociu kim zapoczątkowany ten upadek? ;>

foxmulder

Mniej więcej od 1997-10 statuetek dla Titanica... i tak mieszanie do 2000, kiedy to zaczęły się same nieporozumienia. :<

whevs

Prawda,aktor świetny jeden z moich ulubionych.

whevs

Joaquin Phoenix, Tim Roth, steve Buscemi, Harvey Keitel, Gary Oldman, Edward Norton, Ralph Fiennes, John Malkovich, Brad Pitt. Też nie mają a zasłużyli(Pierwsza 4 jak cholera).

sysunia22