W prywatnej szkole, rządzonej przez hazardzistów, pojawia się nowa, uzdolniona uczennica o tajemniczej przeszłości, która burzy ustalony porządek i stawia na zemstę.
Tajna agentka Sam (Rebel Wilson) porzuca misję szpiegowską, by wziąć udział w ślubie swojej najlepszej przyjaciółki. Wszyscy spodziewali się hucznej imprezy i widowiskowych koktajli, ale na pewno nie Mołotowa… Gdy uzbrojeni bandyci zamieniają wesele w pole bitwy, Sam jest jedyną osobą, która może uratować ten dzień i przy okazji odzyskać zaufanie przyjaciółki, które niedawno straciła.
Po zażyciu grzybów halucynogennych młoda Elliot ma wizję i spotyka siebie w wieku 39 lat. Pod wpływem tego zdarzenia próbuje przewartościować swoje życie.
Reality (Emilia Jones) zostaje aresztowana, wyjaśniając w bezczelnym komentarzu, że niektórzy uważają ją za zdrajczynię, podczas gdy inni mają za bohaterkę. Przyjmuje szerszą perspektywę, przebijając się przez decydujące sceny ze swojego życia od dzieciństwa do czteroletniego wyroku więzienia. Reality zaczyna od swojego dzieciństwa, gdzie jej ojciec (Zach Galifianakis), początkujący autor o cynicznym zacięciu politycznym, wyłania się jako ten kształtujący jej światopogląd - ktoś, kto zaciekle kwestionuje autorytety oraz niesprawiedliwość.
Przyszłość: obowiązują cztery zasady, które muszą być przestrzegane przez ludzkie roboty. Egzekwowaniem ich zajmuje się agent Kessler prowadzący jednocześnie śledztwo ws. symulacji atakującej cywilów.
Po tym jak burmistrz idyllicznej wioski na wyspie odkrywa dziecko o tajemniczych mocach wyrzucone na brzeg, niegdyś spokojna społeczność pogrąża się w wojnie domowej, podzielona przekonaniem, że dziecko jest nowym zbawicielem.
W swoje trzynaste urodziny Carmie odkrywa, że jest w połowie człowiekiem, a w połowie wampirzycą i że zdolności nadprzyrodzone bardzo utrudniają życie w szkole.
Asha i Ravi, naciskani przez rodziców, by znaleźli sobie małżonków, pozorują randki podczas letniego sezonu ślubów, ale po jakimś czasie zakochują się w sobie.
Mieszkający w dziczy Joseph i jego rodzina żyją z handlu futrami, ale ich życie zostaje zagrożone, gdy wydaje im się, że ściga ich bestia. Mężczyzna postanawia ją wytropić.
Abe, który odnosił sukcesy jako dziecięcy detektyw, obecnie pracuje już tylko nad trywialnymi sprawami, ale to tylko do czasu gdy dostaje sprawę morderstwa.
Prywatny detektyw z poważnymi zaburzeniami psychicznymi zostaje zatrudniony do zbadania podejrzanej śmierci w pobliskim, niewielkim, tytułowym miasteczku Wander.
Fetyszem dwudziestodwuletniego Dominica jest… on sam. Nic nie podnieca go bardziej niż własne odbicie. Wiele czasu spędza na robieniu sobie zdjęć Polaroidem. Gdy jego ukochana babcia umiera, chłopak odkrywa głęboko skrywany rodzinny sekret: jego matka-lesbijka nie umarła przy porodzie, jak mu kiedyś powiedziano. Ma także brata bliźniaka, który był wychowywany w odległym klasztorze przez zdeprawowanego księdza. Moc przeznaczenia sprawia, że przystojni, identyczni bracia odnajdują siebie i matkę. Wkrótce wszyscy wikłają się w dziwną sieć seksu, zemsty i odkupienia.
Jenna i Charlie odnaleźli miłość w Irlandii, ale ich różne marzenia spowodowały rozstanie. Pięć lat później spotykają się ponownie, a kobieta musi zdecydować, do kogo należy jej serce.
Bohaterką jest zapracowana Mary, która tuż przed Bożym Narodzeniem zostaje sama. Rozstanie z narzeczonym sprawia, że Mary obojętnieje na wszystko, także na ulubione święta. Matka postanawia jej pomóc i wysyła paczkę, do której wkłada ozdoby, które wisiały przed laty na choince w jej rodzinnym domu. Gdy Mary dostaje świecidełka, w jej życiu zaczyna się dziać coś dziwnego.
Eric Randall, autor książek o kawalerskim stylu życia, opiekuje się przez święta swoimi siostrzenicą i siostrzeńcem. Eric prosi o pomoc swoją przyjaciółkę April, miłośniczkę wszystkiego, co świąteczne.
Rywalizujący ze sobą dziennikarze Jenna i Kevin zgłaszają się do specjalnego zadania. Gdy wskutek burzy śnieżnej ich samolot ląduje w Indianie, trafiają do zajazdu Wintersów.
Alex (Gabrielle Haugh) i jej przyjaciel Miles (Grayson Gabriel) odnajdują na strychu starą grę. Instrukcja do "The Midnight Game" informuje, że gra odwołuje się do dawnego, pogańskiego rytuału i powoduje wywołanie największych lęków. Nastolatki rozpoczynają beztroską zabawę, która trwa do czasu, aż przyczyniają się do uwolnienia przerażającego ducha "The Midnight Man". Rozpoczyna się krwawa walka o przetrwanie z najmroczniejszymi demonami.