Wpływowy potentat muzyczny staje się celem spisku, wymuszającego okup i musi walczyć o swoją rodzinę i dziedzictwo, a zarazem mierzy się z moralnym dylematem dotyczącym życia i śmierci.
Harleen Quinzel, psychiatra w szpitalu Arkham, zakochuje się w tajemniczym pacjencie, Jokerze. Razem próbują uciec z zakładu psychiatrycznego, niosąc ze sobą burzliwy romans pełen szaleństwa i niebezpieczeństwa.
Oddzielony od stada Mufasa błąka się sam w dziczy, a potem poznaje Takę, następcę tronu z innego lwiego rodu. Razem ruszają w pełną przygód podróż, a prawdziwą próbą dla łączącej ich więzi będzie walka z wrogiem.
Przeplatające się historie dwojga dzieci na tle lat 1927/1977. Głuchoniema Rose poszukuje aktorki, której zdjęcia i wycinki prasowe kolekcjonuje w albumie, a Ben po śmierci matki ucieka do Nowego Jorku, by odnaleźć ojca.
Spider-Man staje w szranki z Electro. Do miasta powraca także Harry Osborn, dzięki któremu Peter odkrywa, że wszystkich złoczyńców łączy ze sobą OsCorp.
Martin Luther King prowadzi kampanię o poszanowanie przez władze prawa do powszechnego głosowania. Organizuje marsz, który wyrusza z Selmy w kierunku Montgomery, stolicy Alabamy.
Nowa producentka telewizyjnego programu śniadaniowego ma za zadanie doprowadzić do wzrostu jego oglądalności. Trudności są przy tym niemałe, a stawka to być albo nie być całej ekipy.
"Producenci" to musicalowa komedia autorstwa Mela Brooksa opowiadająca o perypetiach producenta teatralnego Maksa Bialystocka (Nathan Lane) oraz poborcy podatkowego Leo Blooma (Matthew Broderick). Bialystock wpada na pomysł jak zarobić pieniądze na sztuce teatralnej. Do pomocy potrzebny jest mu jednak Bloom. Producent chce zdobyć pieniądze od starszych pań, aby następnie wystawić musical, który okaże się totalnym niewypałem. Po zdjęciu przedstawienia z afisza panowie chcą zatrzymać pozostałe pieniądze. Sztuka, która ma zrobić klapę, nosi tytuł "Springtime for Hitler".