Serial obyczajowy opowiadający o narkotykowej epidemii, która paraliżowała życie Los Angeles w latach osiemdziesiątych i miała ogromny wpływ na kulturę miasta.
Rok 1946. Po zniknięciu Kapitana Ameryki Peggy Carter zostaje przeniesiona do pracy biurowej w departamencie Naukowych Rezerw Strategicznych. Oskarżony o zdradę Howard Stark prosi ją, by pomogła mu oczyścić się z zarzutów.
Dwie dwunastolatki z Brooklynu tworzą najpopularniejszą na świecie grę na urządzenia mobilne, a zarobione pieniądze inwestują we własną firmę specjalizującą się w produkcji kolejnych gier. Czy pogodzą pracę ze szkołą i odniosą sukces?
Ray Donovan, na co dzień zajmujący się rozwiązywaniem problemów wpływowych mieszkańców Los Angeles, niespodziewanie zostaje zmuszony skorzystać ze swoich umiejętności w bardziej rodzinnym gronie.
Walter Sherman, weteran wojny w Iraku, cierpi na uszkodzenie mózgu, które wywołuje zdolność dostrzegania połączeń między pozornie niezwiązanymi wydarzeniami, przedmiotami lub osobami. Dzięki temu zostaje specjalistą w odszukiwaniu tego, co inni stracili.
Dwie młode kobiety, pracujące razem jako kelnerki, zaprzyjaźniają się. Nie są zadowolone z obecnej sytuacji, więc odkładają zarobione pieniądze, by otworzyć wspólnie cukiernię.
Po kontrowersyjnym zastrzeleniu przestępcy zastępca szeryfa federalnego, Raylan Givens, zostaje przeniesiony z Miami do swojego rodzinnego miasta na obszarze wiejskim Kentucky.
Dexter prowadzi podwójne życie. Za dnia jest cenionym specjalistą ds. krwi w departamencie policji, a nocą zabija złoczyńców, którzy wymykają się organom sprawiedliwości.
Na przedmieściach Fairview każda z gospodyń domowych coś ukrywa. Gdy jedna z nich popełni samobójstwo, na jaw zaczną wychodzić mroczne sekrety mieszkańców ulicy Wisteria Lane.
Grupa pracowników rządowej agencji NCIS rozwiązuje trudne zagadki kryminalne związane z Marynarką Wojenną. Dowodzi nią działający według własnych zasad Jethro Gibbs.