Aby uratować niedofinansowany sierociniec, wychowawca i jego podopieczni łączą siły ze spłukanym wilkiem morskim, by wygrać bardzo dochodowy konkurs połowu ryb.
Prywatny detektyw z poważnymi zaburzeniami psychicznymi zostaje zatrudniony do zbadania podejrzanej śmierci w pobliskim, niewielkim, tytułowym miasteczku Wander.
Pracownica socjalna bada sprawę samotnej matki, która twierdzi, że jej dzieci są prześladowane przez zjawę. Niedługo później jej własne pociechy stają się celem nawiedzeń.
Samotnie wychowująca syna Michelle zostaje uprowadzona przez ojca koleżanki, a następnie uwięziona w jego domu. Wkrótce pojawiają się dwie inne dziewczyny.
Modesty, która jako dziecko mieszkała na Bałkanach, pracuje obecnie w eleganckim kasynie w Maroku, którego szef zostaje niebawem zamordowany. Mordercy Louche'a napadają na kasyno, biorąc zakładników, wśród których jest też Modesty. Bandyci żądają podania szyfru do głównej kasy, grożąc kolejnymi egzekucjami. Aby zyskać na czasie, Modesty proponuje jednemu z nich grę w ruletkę. Kiedy ona wygra, Miklosz musi zwolnić jednego zakładnika. W przypadku jego wygranej Modesty zobowiązuje się stopniowo odsłaniać tajemnice swego życia.
Po ponad dwustu latach Ripley wraca do życia dzięki zaawansowanej technice klonowania, podczas której jej DNA zmieszano z materiałem genetycznym obcego.
Wicedyrektor CIA, Jack Ryan, rozpoczyna śledztwo w sprawie zabójstwa przyjaciela prezydenta USA. Podczas dochodzenia odkrywa powiązania wpływowych polityków z kolumbijskimi kartelami narkotykowymi.