Malorie (Joslyn Jensen) ma wszelkie powody do dumy: niebawem zaczyna studia doktoranckie na kierunku komponowania muzyki orkiestralnej w najbardziej prestiżowym konserwatorium w Nowym Jorku ― czeka ją obiecująca przyszłość. Pewnego poranka jej starannie zaplanowana ścieżka kariery staje pod znakiem zapytania, gdy dziewczyna otrzymuje odmowę przyznania stypendium, co wcześniej uznawała za formalność. Popołudniem tego samego dnia jej chłopak, z którym była przez wiele lat, zostawią ją dla kogoś innego. Stojąc w obliczu utraty wszystkiego, co ma dla niej jakiekolwiek znaczenie, wybiera strategię, której nigdy wcześniej nie próbowała: zdobywania doświadczenia życiowego. Malorie weszła niedawno w posiadanie listy ekskluzywnych klientów agencji towarzyskich, którą dostała od swojej przyjaciółki, Gili, i teraz postanawia odwiedzić jednego z mężczyzn z tej listy. W czasie pierwszego spotkania Malorie doznaje absurdalnego doświadczenia muzycznego. Wkrótce wraca po więcej...
Głowa domu Frank (Bill Sage) rządzi rodziną bezwzględnie przestrzegając tradycyjnych, starych zasad swoich przodków. Jego córki Iris (Ambyr Childers) i Rose (Julia Garner) wykonują obowiązki, jakie nie przypominają tych, które spełniają dzieci w zwykłych rodzinach. Gdy pewnego dnia miasto zalewa gwałtowna ulewa, na jaw wychodzą wskazówki, prowadzące do skrywanej od lat tajemnicy. Policja zaczyna dochodzenie.
Tommy Fielding (Scott Porter) jest wschodzącą gwiazdą na Wall Street, który ma wszystko: dobry wygląd, dobrych przyjaciół i kiełkujący romans z nową dziewczyną Beth (Alexis Bledel), który może się przerodzić w prawdziwy związek. Jednak pozornie głupi nowy sprzedawca (Bryan Greenberg), który jest najlepszym przyjacielem Beth, rozpoczyna łańcuch zdarzeń, które mogą ostatecznie doprowadzić do upadku Tomma- albo tak się przynajmniej wydaje.
Szczęśliwa rodzina spędza czas nad jeziorem. Spokojne chwile przerywa wizyta dwóch dziwnie zachowujących się młodzieńców, którzy wciągają ich w pełną przemocy grę.
Jest to przejmująca opowieść o kobiecie, która traci panowanie nad swoim życiem. Sue, której matka choruje na Alzheimera, opiekuńczy szef zmarł pozostawiając ją bez rekomendacji, tolerancyjny dzierżawca traci cierpliwość - jest bezbronna, samotna i zdezorientowana... Jak sama przyznaje, jej jedyną więzią ze światem jest... seks. Zniszczona psychicznie nie jest w stanie odpowiedzieć na przyjacielskie gesty Lindy, młodej barmanki i miłosne starania poznanego w barze dziennikarza Bena. Jest miła i chętnie pomaga innym. Jednak, gdy ktoś proponuje wsparcie jej samej - zawsze odmawia. Odrzuca pomoc, choć tak naprawde bardzo jej potrzebuje. Film nie jest obrazem życia w Nowym Jorku ani głębokim psychologicznym studium. Kollek pokazał w swoim filmie trudną, momentami nieznośną wręcz prawdę.