Wpisujcie Wasze rankingi filmów, które wyreżyserował.
1 - Goście - 7 2 - Roadgames - 7 3 - Psychoza II - 6 4 - F/X 2 - 6 5 - Płaszcz i szpada - 6 6 - Patrick - 5 7 - Fantasm - 4 8 - Link - 3