Gangster Bull Tweed zabija z zazdrości kolegę i idzie za swój czyn do więzienia. Jego narzeczona i wspólnik planują jego ucieczkę. Jednak w czasie dopracowywania szczegółów rodzi się między nimi uczucie...
Pracujący bez zezwolenia dentysta wchodzi w związek uczuciowy z byłą partnerką swojego kolegi. Gdy kobieta wygrywa duże pieniądze na loterii, życie mężczyzny staje się pasmem problemów.
Krótkometrażowa komedia, w której Buster Keaton gra prawie wszystkie role w teatrze. Od aktora na scenie, poprzez chór i widownię. Na ekranie pojawia się kilka razy w tym samym momencie, dzięki świetnemu, jak na tamte czasy wręcz rewelacyjnemu, montażowi.
Buster jest pracownikiem banku. Pewnego dnia przychodzi do niego kobieta, która pragnie wycofać pieniądze z konta. Problem z tym, że bank powinien być otwarty dopiero za godzinę. Buster oczarowany dziewczyną przesuwa wskazówkę zegara o godzinę do tyłu i spełnia życzenie. Później Buster brudzi się klejem i wszystko zaczyna się do niego przyklejać, pieniądze, różne papiery. Następnie dochodzi do napadu na bank, a po ni Buster zostaje oskarżony o dokonanie niego, co jest oczywiście nieprawdą. Dlatego też, nasz nieszczęśnik musi ratować się ucieczką. Postanawia pójść do kryjówki bandytów, nawiedzonego domu, aby udowodnić swą niewinność.
Buster Keaton gra męża, który od jakiegoś czasu uparcie buduje łódź w piwnicy. Kiedy kończy swoje dzieło okazuję się, że łódź jest za duża i przy próbie wyciągnięcia jej na światło dzienne cały dom się rozpada. Gdy już, z kolejnymi przygodami oczywiście, udaję się zwodować łódź, tonie ona w czasie rejsu...
Spacerując ze swoim psem w pobliżu obozu treningowego Charlie znajduje szczęśliwą podkowę. Widzi także ogłoszenie zachęcające do sparingu i postanawia spróbować swoich sił jako bokser. Czekając na swoją kolej i widząc, jak wynoszą kolejnych przegranych postanawia uciec się do podstępu. Wkłada znalezioną wcześniej podkowę w rękawicę dzięki czemu z pierwszej walki wychodzi zwycięsko. Zaczyna trenować boks i po niedługim czasie postanawia sięgnąć po tytuł mistrza.
Charlie robi wszystko, żeby zachować posadę dozorcy. Dodatkowo jest zakochany w pięknej sekretarce, która również pracuje w banku. Ona jednak zakochana jest w innym Charlesie - kasjerze. Dozorca zasypia i śni o tym, jak ratuje piękną sekretarkę i bank przed rabunkiem. Jest to jednak tylko sen. Smutne zakończenie komedii było w filmie nowością. Sceny, w których Charlie z tragicznym wyrazem oczu patrzy, jak Edna pogardliwie odrzuca jego miłosne wyznania, sięgają zupełnie nieznanych sztuce filmowej głębin patosu. Teraz dopiero poważniejsi krytycy i widzowie dostrzegli to, czego szersza publiczność była już świadoma - Chaplin był niepodobny do nikogo przed nim.
Charlie i jego szef przychodzą w charakterze malarzy-tapeciarzy do mieszczańskiego domu. Daje to wiele okazji do tradycyjnego błaznowania z deskami, drabinami, klajstrem i papierem. Sytuację wzbogaca obecność mieszkańców: zirytowanego męża, pretensjonalnej żony, oraz ładnej, ale biernej pokojówki. Kochanek pani domu przychodzi z kwiatami w najbardziej nieodpowiedniej chwili i musi udawać jednego z robotników.