Shannen Doherty

Shannen Maria Doherty

2 517 ocen gry aktorskiej
powrót do forum osoby Shannen Doherty

Na zdjeciu wyglada na bardzo wredna i sie zgadza, bo we wszystkich serialach co grala musieli ja wywalic za charakter. Uwaza sie za taka wielka aktorke, tylko czemu zawsze producenci zamiast jej wybieraja ta druga, to znaczy ze nie jest taka dobra i niezastapiona...

Wpis został zablokowany z uwagi na jego niezgodność z regulaminem
InowroclawskiWilk

moze i Aaron powiedzial, ze odeszla na wlasna prosbe, tylko co mial innego powiedziec musial cos wymyslec, zeby nie bylo, ze jej mieli dosc... Moze i Avril jest wredna, ale przynajmniej mowi co mysli, a Shannen nie umie sie przyznac do tego,ze ja ze wszystkich seriali wywalaja za to, ze inni aktorzy nie moga z nia wytrzymac.

nelly090

wszyscy się jej czepili. Po pierwsze- nikt z was tak naprawdę jej nie zna i nie wie jaki ma charakter a plotki są i zawsze będą , po drugie jak można napisać że ma wredny charakter na fotce??? Oczywiście zaraz ktoś zacznie mnie wyzywać i rzucać przekleństwami ale wg mnie ona jest dobra aktorka i ja już czarodziejek nie będę oglądać po jej odejściu, bo serial wiele straci.pozdr!

_Marilyn_

Popieram cię bez niej Czarodziejki już nie będą tym serialem.

Promiscuous_Girl

A ja tam z chęcią zobaczę jakie będą czarodziejki po odejsciu shannen jak mi sie nie spodoba to przestanę oglądać..nie tak odrazu z góry zakładać że NIE
Ale ja i tak najbardziej lubie piper :)))

użytkownik usunięty
nelly090

1. When Shannen Doherty left the show was she fired or what?

This is a tough one since there is a difference of opinion between the various parties involved in telling the tale. My personal theory is that the choice was a mutual decision after Shannen was told she won't be returning for the fifth season. But here are some of the facts to formulate your own opinion on the subject:

The media has reported things such as: Shannen showed up late to rehearsals; she caused problems on the set that effected her work and everyone else's; Aaron Spelling being upset with her posing nude in Playboy; being a bad influence on Tori; to ever popular just being a plain old bitch.

Aaron Spelling is noted as saying that Shannen had been an angel, there were no tantrums and showed up on time. Although since Luke Perry left the show, notice that Aaron is very quick to sing praises for Luke where as the same couldn't be said for Shannen. Aaron Spelling is also noted as saying that there are no plans to bring Brenda back to the zip. During the spring and summer of 1998 however Aaron was said to be trying to get Shannen back on the show. Aaron instead cast her on a new television show called Charmed saying, "Do you really think at my age of 192, that I would ask Shannen to star in this if there were a real problem." Numerous comments from Aaron Spelling, after Charmed debuted, seem to suggest that he wanted to have Shannen return to 90210 but for whatever reason never actually brought her back to play Brenda once last time.

As for what Shannen has to say about all this, in a US magazine interview before she left the show, she claimed that the problems between every one on the cast was typical of every day disagreements between brothers and sisters. Shannen suggests that the media blew things out of proportion when reporting these minor conflicts. She also said the character of Brenda was not well liked (what she labeled as sappy and bitchy) was due to the fault of the writers. And people assumed that she, the actress playing the part, is also a bitch because they can't separate the real person from the fictional character. As to why she actually left the show, Shannen's answers have ranged from it was a mutual decision to she quit. During a interview for Entertainment Tonight on July 30th 1998, it was said that Shannen's contract with the show was complete at the end of season four and she decided to pursue a movie career instead of returning to the zip.

All of Shannen's conflicting answers to why she left 90210 may be explained in a 1999 interview in Maxim Magazine were Shannen said, "When I was little, my mom told me that if I lied, the devil would visit me in my sleep. To this day, if I tell even the smallest lie, I have bad dreams. Plus, I'm no good at it. I can never remember what I said, so I contradict myself a million times and end up feeling so guilty that I confess the truth anyway."

What does this all mean? The multiple answers from Shannen about how she left the show could suggest she isn't wasn't completely honest about her departure from the show. Aaron Spelling's angel comment can be a well crafted lie in order to avoid a public war of words in the media between Spelling and Shannen to circumvent some bad publicity. And as for the comments from the media - remember this isn't the same kind of award winning journalism of yesteryear, so take these reports for the rumors they probably are.

Zrodlo:http://members.aol.com/rexfelis/faq/faqcast.htm

nelly090

Właśnie Czarodziejki bez Shannen nie maja sens to dzieki niej ten serial zyskał wielka popularnosc i nie piszcie ze Shannen jest wredna bo widzieliście jej zdjecie tak samo moge powiedziec ze wy jestescie wredni, a jak przeklinacie to jesteście jakies menele czy coś!Shannen jej najlepsza aktorką!! a wy sie poprost nie znacie!!!

19master20

samy moze jestes wredny ;/ Nie znasz Shannen wiec jej nie oceniaj ;/ to tylko jakies glupie ploty ktore puszczaja paparazzi ;/ Shannen nie wiem jaka jest naprawde , ale wiem ze super gra ;**

Blair

co to znaczy ?

Blair

Dziewczyna a raczej już kobieta nie ma potulnego charakteru, jest samotniczką może i troszkę awanturnicą, ktora lubi zwracać na siebie uwagę. Ale czy to coś złego? Że postępuję tak jak jej się podoba i ma na siebie swój własny pomysł albo wciąż go szuka? Moim zdaniem nie. Każdy jest odpowiedzialny za własne czyny i swoje życie. Poza tym Shanen jest dobrą aktorką i to za to powinniśmy ją doceniać a nie spekulować, że jest wredna bo nie uśmiecha się na zdjęciu, czy bo ma takie rysyi, bo trochę to płytkie.

Breprue

Bardzo podoba mi się poprzednia wypowiedz, i w pełni się z nią zgadzam.

Prue_Halliwell

Ja również.

W którejś z wcześniejszych wypowiedzi ktoś napisał, że Shannen nie może się pogodzić z tym, że zawsze jest gorsza od innych. <- Czy aby na pewno to prawda? W tym samym poście pojawiła się postać Aarona Spellinga. Zastanów się (do autoru w/w postu), czy gdyby Spelling uważał tak jak Ty, czyli, że jest beznadziejna i się do niczego nie nadaje, to po jakiego diabła zatrudniałby ją do swej kolejnej producji, która, jak poprzednia z resztą, odniosła wielki sukces. Słyszałam, że po odejściu Prue z "Charmed", popularność tego serialu nieco spadła.. więc wniosek z tego taki, że jednak brakowało widzom tej "wrednej, beznadziejnej" Shannen.

Pozdrawiam!