Zapraszam. 1. Dom - 8+/10 2. Korytarz - 7/10 3. Trzy dni - 6/10 4. Niewielu nas - 6/10 5. Siedmiu niewidzialnych ludzi - 5/10 Krótkie: 1. Children Lose Nothing - 7/10 (nowelka z "Wizji Europy") 2. Pamięć minionych dni - 6/10