Piętnastoletnia zawodowa wiedźma, Kowata Makoto, opuściła Yokohamę wraz ze swoim kotem Chito, by zamieszkać u rodziny w pięknym, otoczonym dziewiczymi terenami mieście Aomori.
Kon Hokaze najchętniej spędzałby czas grając w gry komputerowe. Pewnego dnia chłopak oferuje swą pomoc poznanej w wirtualnej rzeczywistości pięknej nieznajomej i w ramach wywiązania się z danej obietnicy, zostaje bez uprzedzenia wysłany do innego świata. Trafiając w sam środek zaciętej walki, przypadkowo ratuje z opresji księżniczkę Ecarlate wraz z jej świtą. Z braku innej opcji Kon przyłącza się do grupy przyszłej władczyni, szukając równocześnie sposobu powrotu do domu. W tym samym czasie ich śladem podąża grupa Incognito z Elekpylem Dukakisem na czele, próbująca za wszelką cenę nie dopuścić, by księżniczka dotarła do celu swej podróży.
Po rozpoczęciu nauki w gimnazjum Akari Akaza dołącza do szkolnego klubu rekreacji. Poza Akari członkiniami klubu są jej przyjaciółki z czasów dzieciństwa, Kyouko Toshinou i Yui Funami. Później przyłącza się do nich Chinatsu Yoshikawa, która omyłkowo bierze je za klub parzenia herbaty. Ponieważ nikt z grona pedagogicznego nie wie o istnieniu klubu, dziewczęta robią, co im się żywnie podoba. Prowadzi to do powstawania zabawnych sytuacji, zwłaszcza że każda z członkiń ma zupełnie inny charakter.
Monkey D. Luffy żegluje wraz ze swoją piracką załogą Słomkowego Kapelusza w poszukiwaniu legendarnego skarbu, który pozwoli mu zostać nowym królem piratów.