Nagi Seishiro, uczeń drugiej klasy liceum, wiedzie nudne życie, aż do momentu, gdy jego kolega Mikage Reo odkrywa jego piłkarski talent. Zainspirowany, Chłopak dołącza do projektu Blue Lock, gdzie rywalizuje z najlepszymi napastnikami w kraju.
W lecie 1989 roku czterech chłopców z Tokio jest świadkami nadejścia Gamery – żółwia kaiju, który odważnie stawia czoła olbrzymim potworom pożerającym ludzi.
W świecie zwanym Dziurą cierpiący na amnezję człowiek z gadzią głową próbuje z pomocą przyjaciółki dopaść czarodzieja, który rzucił na niego tę jaszczurzą klątwę.
Akira Fudo i Ryo Asuka są starymi przyjaciółmi z dzieciństwa. Życie nastoletniego Akiry zmienia się diametralnie, kiedy za namową Ryo udaje się na sabat i zostaje uwięziony w jednym ciele z demonem.
Czwartoklasista Nobita Nobi pragnie odnaleźć szczęście. Pomaga mu w tym przypominający kota robot, który bardzo chce wrócić do swojego domu w przyszłości.
Pewnego razu Sakura Sakurakouji jadąc autobusem spogląda za okno, a jej oczom ukazuje się widok ludzi palonych przez błękitne płomienie oraz chłopaka w jej wieku, który stoi pośród nich cały i zdrowy. Jednak gdy następnego dnia dziewczyna wraca na miejsce zdarzenia, nie ma tam żadnych spalonych ciał, ani innego dowodu morderstwa. Tymczasem do klasy Sakury dołącza nowy uczeń, a dziewczyna uświadamia sobie, że to właśnie jego widziała tamtej nocy. Chłopak, Rei Ogami, okazuje się być jednym z Code Breakerów - zabójców ze specjalnymi mocami, pracujących na zlecenie rządu.