1.Nochnoy Dozor - 6/10
2.Dnevnoy dozor - 6/10
3.Wanted - 3/10
4.Abraham Lincoln: Vampire Hunter - 1/10
Kilka jego filmów już widziałam, (straże uwielbiam) bardzo ciekawi mnie nowy Ben-Hur. Takie nowe spojrzenie na tę w sumie swoistą "przypowieść".
saga o nocnej i dziennej strazy jest fantastyczna, nasycona wspanialymi efektami, ma specyficzny bardzo niekomercyjny klimat, czym odcina sie od czestej dzis prostolinijnosci wielu produkcji. respect!