Czternastu wojowników ruszyło, by powstrzymać inwazję. Siedmiu wróciło, zdradzając towarzyszy. 20 lat później Ascheriit, jedna z ofiar, powraca, by dokonać zemsty.
Pomimo silnej konkurencji, drużyna siatkarska z liceum Karasuno przechodzi przez rundę wstępną turnieju Harutaka w prefekturze Miyagi i walczy o awans do trzeciej rundy.
Mash Burnedead nie posiada żadnych umiejętności magicznych ale wyróżnia go potężna siła. Czy w świecie, w którym jedynie poziom magii określa twój status i pozycję, młodemu chłopcu uda się zdobyć szacunek?
Licealista Jiro oraz Akari starają się zdobyć jak najwięcej punktów w obowiązkowym kursie praktyki małżeńskiej aby otrzymać prawo do wymiany partnerów.
Wskutek niegroźnego wypadku wredna i arogancka szlachcianka przypomina sobie swoje poprzednie życie. Okazuje się, iż świat, w którym obecnie żyje, to świat przypominający jej ulubioną grę, gdzie wciela się w antagonistkę, dla której nie przewidziano szczęśliwego zakończenia. Przerażona losem, jaki na nią czeka, młoda Catarina postanawia wykorzystać dogłębną wiedzę z wcześniejszego wcielenia, by uniknąć wygnania lub zamordowania, jak przewidywał scenariusz gry. W tym celu wprowadza na szybko wymyślony plan, dzięki któremu powoli zaczyna ocieplać swój wizerunek oraz kompletnie dewastować założenia fabularne.
Stacja Aragane zostaje zniszczona przez agresywne nieumarłe istoty znane jako Kabane. Grupa ocalałych wyrusza pancernym pociągiem w poszukiwaniu nowego schronienia.
Shōyō Hinata zaprzysięga zemstę na Tobio Kageyamie, który upokarza go podczas międzyszkolnego turnieju. Przekorny los sprawia jednak, że obaj zawodnicy ponownie się spotykają, tym razem po tej samej stronie siatki.