Wpisujcie Wasze rankingi filmow pelnometrazowych, ktore wyrezyserowal.
1 - Dumbo - 8 2 - Zakochany kundel - 8 3 - Alicja w Krainie Czarow - 8 4 - Piotrus Pan - 8 5 - Kopciuszek - 7 6 - Piesn Poludnia - 7 7 - Fantazja - 6