Jak narazie Bates Motel jest na pierwszym miejscu wśród wszystkich seriali, które oglądałam. Znacie i polecacie coś w podobnym klimacie? Najlepiej coś takiego, co wciąga od pierwszego odcinka jak to. :)
Fargo, Orphan Black. Co prawda nie są one w podobnym klimacie, ale wciągają naprawdę szybko (mnie od pierwszego odcinka). Pewnie słyszałaś o Breaking Bad, polecam, ale początek może wydawać się nudny i mało zachęcający. Może Ci się jeszcze spodoba The 100 albo Utopia (Utopia jest trochę dziwna :D). Oraz coś starszego: Lost, Prison Break.
Czytałem różne tematy i poszczególne posty ale nie mogę porównać bates motel do maestra Dextera,,,, tak jak breaking bad i sons of anarcchy do najlepszych w swoim rodzaju kategorii ,,,a każdy z nich jest najlepszy, a emocji dostarcza w holerę......
Jakoś do tego serialu nie mogę się przekonać. Próbowałam go oglądać, bo tyle się naczytałam na forach, że jest fajny, ale chyba jednak nie w moim stylu. :P
I dobrze, nie oglądaj. Całe AHS wygląda jak jakaś produkcja klasy B i mimo, że czasami w fajny sposób pasuje do konwencji, to jednak jest męczące, a od trzeciej serii poziom leci tylko niżej i niżej.
Osobiście polecam też Hannibala - pod wpływem lekkiej 'psychozy' podobny do Bates Motel, ale jednak to co innego. Na pewno warto zobaczyć ze względu na świetny klimat, choć nie wiem czy wciągnie od początku, ale druga seria to już rewelacja do której warto dotrwać. A jeśli lubisz kryminalne, to nowość od ABC - How to get away with murder, cały czas trzyma w napięciu i naprawdę fajnie montowany/reżyserowany serial. Tyle ode mnie.
Tak, kryminalne zdecydowanie lubię, a im bardziej trzymają w napięciu tym lepiej. Dzięki, zabiorę się i za Hannibala i za to drugie. :)
Dexter jezeli nie oglądałaś ale tylko 3 pierwsze sezony polecam. Sezon pierwszy świetny drugi trochę nudzi ale trzeci jest najlepszy ze wszystkich. Późniejszych sezonów nie polecam oglądać bo zniszczyli nimi serial.
Wiesz wg mnie trójkowy zabójca oraz sezon pierwszy są najlepsze, sezon drugi jest nudny, a potem to jest już dla mnie wymyślanie i wciskanie kitu na siłę, ale każdy ma swoją opinię. Jak dla mnie Sezony do obejrzenia to przede wszystkim 1 i 3.
gdy pierwszy raz oglądałem drugi sezon AHS to bardzo mnie wymęczyłem, obejrzałem gdzieś po 2 latach i odbiór był zupełnie inny: drugi sezon był kapitalny, podobnie jak pierwszy.
Ja polecam jednak spróbować American Horror Story,w 1 i chyba 3 sezonie gra tam Taissa Farmiga-siotra Very Farmigi,więc można porównać czy coś,ja uważam,że grają dość podobnie(szczególnie jak krzyczą ^^). Jak tu juz pisano,od 3 sezonu poziom leci w dół,ale pierwsze dwa są super. Mi się obsada tak spodobała,że obejrzałam 4 sezony,ale 5 tylko zaczęłam,ciężko mi sie przemóc,ale na pewno kiedyś go dokończę :)
666 bardziej mi się spodobał niż wymieniony już AHS. Jednak nie wiem, czy warto się za niego zabierać, bo powstał tylko jeden sezon i zrezygnowano z dalszego jego kręcenia, więc nie został nawet dokończony.
Pomyłka. Został w pełni dokończony, fabuła się kończy i chwała twórcom za to, że nie próbowali w ostatnim odcinku na siłę dorabiać pseudo-zakończenia mającego zachęcić do oglądania kolejnego sezonu. Tego w serialach nie lubię.
W podobnym klimacie to Breaking Bad, a jak skończysz ten serial to Better Call Saul
Inne seriale to komedie, detektywi, policjanci, agenci, lekarze itd.
To nie jest typ serialu w 100% które lubię/oglądam,ale uważam że ten dreszcz emocji który utrzymywał się przez wszystkie odcinki wszystkich sezonów jest nie powtarzalny i dla tego uważam że jest najlepszym serialem :)
Tak jak przedmówcy. zdecydowanie The Killing, The Broadchurch, The Fall, Luther, Happy Valley, Durham County, True Detective, The Missing, Tajemnice Laketop. Jest jeszcze kilka innych. Ja podobnie jak Ty jestem fanką takich seriali i od kilku lat je wynajduję. Te co wypisałam są naprawdę świetne, mają nieziemski klimat i trzymają w napięciu. Gorąco polecam bo WARTO !!!
Nie czytalem wszystkich komentarzy, wiec nie wiem czy juz o tym pisal. Polecam miasteczko Twin Peaks. Kryminal, ktory ma w sobie duzo mroku. Pierwszy odcinek to wprowadzenie ale juz od nastepnego wciaga jak cholera.
A idź z takim polecaniem :P TP to majstersztyk. A ten serial? Hmmm. Jest świetny, naprawdę, mimo, że ma swoje wady. Ale ja wiem, Ty wiesz... Tylko z tą lunetą ostroźnie proszę i nie strzelać, chyba, że kto zasłuży.
Wlasnie dlatego, ze TP to majstersztyk, polecam go innym, ktorzy nie nacieszyli jeszcze oczu tym kultowym serialem.
Podejrzany, Upadek, American Crime Story: Sprawa O.J. Simpsona, Pozostawieni (drugi sezon mistrzostwo), Detektyw <3.Milego oglądania :)
tyle tego, że nie wiadomo od czego zacząć =) życie jest za krótkie, a za dużo seriali =)
"Dolores" Taylora Hackforda z Jennifer Jason Leigh i Kathy Bates
"Sublokatorka" z Bridget Fondą i Jennifer Jason Leigh
"Ręka nad kołyską" Curtisa Hansona z Rebeką DeMornay
"Krwawy Romeo" z Leną Olin, Anabellą Sciorrą i Garym Oldmanem
"Ostatnie uwiedzenie" z Lindą Fiorentino
""Misery" z Kathy Bates i Jamesem Cannem
"Tożsamość" z Amandą Peet, Rayem Liottą i Johnem Cusackiem
"Motel" z Kate Beckinsale i Lukiem Wilsonem
"Co się zdarzyło Baby Jane?" z Bette Davis i Joan Crawford
"Pretty Poison" z Tuesday Weld
"Wszystko o Ewie" z Anne Baxter i Bette Davis
"W poszukiwaniu idealnego kochanka" z Diane Keaton, Tuesday Weld, Richardem Gerem i Tomem Berngerem
"Żar ciała" z Kathleen Turner i Williamem Hurtem
"Listonosz zawsze dzwoni 2 razy" z Jackiem Nicholsonem i Jessicą Lange
"Gdzie leży prawda" z Alison Lohman, Colinem Firthem i Kevienm Baconem
"Podróż Felicji" z Bobem Hoskinsem