jaki są najlepsze seriale na carton network
1 Totalna Porażka
2 Ben 10: Ultimate Alien
3 Pora na przygodę
4 Generator Rex
5 Bliźniaki Cramp
6 Johnny Test
a najgorsze to
1 Eliot Kid
2 Chop Socky Chooks: Kung Fu Kurczaki
3 Skunks Fu
najlepsze 1. zwyczajny serial 2. ben 10 ultimate alien 3. generator rex 4 niesamowity świat gumballa 5 ed edd eddy a najgorsze to 1. scooby doo 2.skunks fu
Najlepsze (w całej historii CN) to:
1. Pora na przygodę
2.Ben 10 (2004)
3.Johnny Test
4.Generator Rex
5.Laboratorium Dextera
UWAGA!!! NIE ZNAM OBECNYCH BAJEK, BO NIE OGLĄDAM JUŻ CARTOONA.
Uważasz Pore na przygode za najlepszą??? I ty piszesz, że nie znasz obecnych bajek.
Najlepsze z calej historii to:
1.Laboratorium Dextera
2.Atomówki
3.Ed, Edd i Eddy
3.Johnny Bravo
4.Flintstonowie
5.Jetsonowie
6.Kocia Ferajna
7.Szczenięce lata Toma i Jerry’ego
8.Miś Yogi
9.Jam Łasica
Prawda jest taka, że z roku na rok bajki są coraz gorsze i coraz mniej wnoszą.
Najlepsze
1.Ed,Edd i Eddy
2.Bliźniaki Cramp
3.Johnny Bravo
4.Krowa i Kurczak
5.Laboratorium Dextera
6.Mike,Lu i Og
7.Atomówki
8.Jam łasica
Najgorsze
1.Ben 10
2.Eliot Kid
3.Edek Debeściak
4.Generator Rex
A mój oficjalny ranking to:
Najlepsze:
1.Ed Edd i Eddy
2.Jam Łasica
3.Johnny Bravo
4.Bliźniaki Cramp
5.Krowa i Kurczak
6.Atomówki
Najgorsze:
1.Ben 10
2.Eliot Kid
3.Edek Debeściak
4.Generator Rex
5.Samuraj Jack
6.Laboratorium Dextera
Najlepsze wszystkie klasyki.
Najgorsze nowe kreskówki (wyjątkami są Chowder, Flapjack, Pora na przygodę, Niesamowity Świat Gumballa, Zwyczajny Serial i wiele innych)
N
Najgorsze z najgorszych to Generator gó**o, Ben 10 i inne tego typu głupie bajki
Widać masz słaby gust. Chowder jest (był) przynajmniej śmieszny, a Kontynuacje Bena 10 też były dobre.
1. Angelo rządzi
2. Zwyczajny serial
3.Scooby Doo i Brygada detektywów
4.Gumball
5.Chowder
6,Młodzi tytani: Akcja!
7.Wujcio dobra rada
8.Pora na przygodę
9.Ben10 (ten stary)
A najgorsze:
1. Młodzi tytani
2. Eliot kit
3. Generator reks
4. Kontynuacje Bena10
najlepsze
Ed edd eddy
Laboratorium Dextera
Samuraj Jack
Wojny klonów sezony 1 do 5 .
Kaczor Dogers
Looney Tuners Show
Chojrak Tchórzliwy pies
.Johnny Bravo
Młodzi tytani starsza wersja
I wcześniejsze serie Ben 10
Jam Łasica
Atomówki 2016
Najgorsze
Bliźniaki Cramp
Eliot Kid
Ben 10 Omniverse
Atomówki 1998 2004
Gumball
seria filmów Scooby Doo
Pora na Przygodę
Młodzi tytani Akcja
Krowa i Kurczak
Najlepsze:
5. Lego Nexo Knights
4. Chojrak: Tchórzliwy pies
3. Gormiti Nature Unleashed
2. Ninjago: Mistrzowie Spinjitzu
1. Samuraj Jack
Najgorsze:
7. Krowa i kurczak
6. Jam Łasica
5. Steven Universe
4. Atomówki 2016
3. Clarence
2. Teen Titans GO
1. Wujcio Dobra Rada
zależy pod jakim względem czy np. pod fabułę a może pod komediowość.
Mi najbardziej przypadają do gustu te, które ciagle tworzą dobrą fabułę i tworzą spójną historię.
Czyli ranking tego typu:
1. Zwyczajny serial (a przynajmniej ostatnie sezony tworzą ciągłą fabułę tak dla jasności)
2. Pora na przygodę (podobnie jak zwyczajny serial)
3. Ben 10,
4. Samuraj jack
5. Teen titans/Młodzi tytani z oryginalnej serii
6. Generator Rex
7. Slugterra (widzę, że nikt nie podał tego tytułu, a całkiem dobra kreskówa, takie trochę pokemony na pistolety)
8. Scooby Doo i Brygada detektywów
9. star wars wojny klonów
A jeśli chodzi o inny typ np. humor itp. to:
1. Totalna Porażka
2. Johnny Test
3. Flapjack
4. Świat Gumbolla
5. Chowder
6 Ed, Edd i Eddy
7. Bliźniaki Cramp
8. Laboratorium Dextera
Aż szkoda, że teraz w ogóle nie są emitowane na cn, wszystkie wyparte przez nowy i super tani szajs.
Najgorsze zaś to wszystkie najnowsze na cartoon network z powodu taniej, naprawdę taniej do bólu produkcji i nastawienia na łatwy i szybki hajs. Nie wiem nawet po co w ogóle obecnie oglądać tego cn, skoro tam teraz sam szajs leci.
Choćby ten reboot ben 10, nowi teen titans i cała masa innych słabych, których tytuły nawet nie zapamiętałem.