PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=527729}

Fairy Tail

2009 - 2013
7,9 9,3 tys. ocen
7,9 10 1 9275

Fairy Tail
powrót do forum serialu Fairy Tail

Mam 13 lat i nie wiem czy to fajne anime, czy może lepiej nie tracić czasu?

Selenka115

Jak masz 13 lat to jest jak najbardziej odpowiednie,ładne,kolorowe,często zabawne.

Marcinekk

Jak masz 13 to pierwsze 30 może nawet do 40 odcinka jest dla Ciebie..potem może boleć:(

Hikaru_Oyama

ja mam 19 lat i oglądam ^^

Selenka115

Zdecydowanie! Chociaż ja osobiście wolę mangę niż adaptację. Ale to już zależy od wyboru. Jak najbardziej - to jest anime dla Ciebie ^^

Selenka115

UWAGA: uzależnia !

Cookie00Monster

Haha! <3
Dokładnie. Świetne anime. Mam 16 lat i się w to wciągnęłam po pierwszym odcinku, chociaż na początku było dla mnie trochę głupawe. xD
Jestem co prawda początkująca w świecie mangi i anime, ale uważam, że to jest bardzo dobre. :)
POLECAM.

Cookie00Monster

zgadzam się :) pierwsze 10-15 odcinków raczej bez większego zachwytu oglądałem, a teraz co sobotę obowiązkowo :D

Selenka115

Fajna anima oraz manga . Ja polecam i oglądam.
!!!UWAGA!!! Ta anima uzależnia

Selenka115

Jest bardzoo fajne ale wole One Piece ! :)

hahah... zastanawiam się co ma wiek do tego xD to anime jest w sumie dla każdego, bez względu na wiek prawie...

Luna1001

Nooo, powiedzmy. ;)
Chociaż nie poleciłabym tego mojemu 8-letniemu kuzynowi, ani rodzicom. ;p

denniss

kuzyn mojego kuzyna :) w tym wieku zaczął oglądać Bleacha i trochę mu się w główce poprzewracało, wiec faktyczne powinna być jakaś cenzura wieku :P co to rodziców to zależy którzy, moi by anime nie przełknęli

Luna1001