Jak masz 13 to pierwsze 30 może nawet do 40 odcinka jest dla Ciebie..potem może boleć:(
Zdecydowanie! Chociaż ja osobiście wolę mangę niż adaptację. Ale to już zależy od wyboru. Jak najbardziej - to jest anime dla Ciebie ^^
Haha! <3
Dokładnie. Świetne anime. Mam 16 lat i się w to wciągnęłam po pierwszym odcinku, chociaż na początku było dla mnie trochę głupawe. xD
Jestem co prawda początkująca w świecie mangi i anime, ale uważam, że to jest bardzo dobre. :)
POLECAM.
zgadzam się :) pierwsze 10-15 odcinków raczej bez większego zachwytu oglądałem, a teraz co sobotę obowiązkowo :D
Fajna anima oraz manga . Ja polecam i oglądam.
!!!UWAGA!!! Ta anima uzależnia
hahah... zastanawiam się co ma wiek do tego xD to anime jest w sumie dla każdego, bez względu na wiek prawie...
kuzyn mojego kuzyna :) w tym wieku zaczął oglądać Bleacha i trochę mu się w główce poprzewracało, wiec faktyczne powinna być jakaś cenzura wieku :P co to rodziców to zależy którzy, moi by anime nie przełknęli
Hmm... Moi tak samo, ale nie jestem pewna jeszcze z jakiego powodu. Czy uznaliby to za "głupie bajeczki", na które nie warto marnować czasu, który można spożytkować w innym celu (-->czyt. nauka xd), czy stwierdziliby, że to zło w czystej postaci (nie mówię tu konkretnie o "Fairy Tail", ale "Notatnik śmierci" podchodziłby już pod tą kategorię. ;P), Czy jeszcze zupełnie z innego powodu....
Zupełnie bym się z nimi nie zgodziła, bo nawet najgłupsze anime\manga ma swoje przesłanie, choćby najdrobniejsze i najbanalniejsze. :D
Myślę, że masz rację. Zależy,które anime ale, albo stwierdziliby, że jest głupie, dziecinne i na mój wiek to nie pasuje już oglądać, albo to jest złe :P Anime, które oglądam naprawdę mają przesłanie i choć z wierzchu może się wydawać, że to "bajki" to bardzo dużo można z nich wyciągnąć wniosków. :), a w dodatku ten japoński humor <hahaha>
Dokładnie. ;) Widzę, że rozumiemy się w tej kwestii.