Moja mama to ogląda i ja żeby nie słyszeć tych kretyńskich dialogów zmuszony jestem puścić sobie jakąś muzykę na słuchawkach. Po prostu nie mogę ścierpieć, że moja mama ekscytuje się takimi pierdołami. O ile Rysio dodaje serialowi dużo humoru, to takie postacie jak Monika, Jerzy i Stasia z czajem doprowadzają mnie do k...icy. Po co to w ogóle dalej na siłę kręcicie? Kończą wam się pomysły, to wydziwiacie o jakimś alkoholizmie tej dziewczyny Leszka (chyba Bogna ma na imię?), jakieś burdel-akcje z koleżanką Bożenki i Rysiu bohater strzelający do alfonsów. Spedalony Feliks w kółko powtarza swoje mdłe "jesteś taka piękna", w serialu nawet dopasowujecie dni tygodnia (dzisiaj jest piątek, to i w serialu jest piątek - a Michał na imprezie) drętwi aktorzy, szczególnie ci drugoplanowi - jakby żywcem wyjęci z W11, albo Malanowskich. Na koniec każdego odcinka dajecie jakąś płytką "sensację" i myślicie, że wszyscy czekają z niecierpliwością na dalszy rozwój wydarzeń??? Olka i Agnieszka co rusz mają nowych facetów, Rysio z Grażynką każą myć rączki, Jacek co rusz zmienia mieszkanie i afiszuje się tą swoją biurową pracą, nigdy nie wychodzi z garnituru i tak od ponad 10 lat... No ale kogo to obchodzi??? ten wasz KLAN oglądają tylko stare emerytki i częściowo kobiety w średnim wieku. Przecież ocena tego filmu jest tragiczna: 2,7/10. Jakby to się komuś podobało, to by miało co najmniej ocenę 6/10. Ani to mądre, ani realne. Siwy dziadek wyskakuje z siekierą i napakowane byczki uciekają gdzie pieprz rośnie. Uzbrojeni alfonsi pozwalają ciotowatemu Rysiowi wyciągnąć ich dziwkę i jeszcze pozwalają się postrzelić. Kierujący samochodem źle się poczuł i zamiast się zatrzymać, to woli jechać dalej i drzeć się, że nic nie widzi. Grażynka opiekowała się jakąś tam osobą, a dzidzia Rysiu się obraził. Pijak uciekający z miejsca wypadku jak gdyby nic gra sobie bezczelnie w Klanie. Po jaką cholerę nadal kręcicie ten gniot? Macie telewidzów za kompletnych debili? Lepiej dajcie Dr. Quinn, albo coś inn