a jak uargumentowałeś ! przekonałeś mnie, Twoje argumenty nie pozostawiają wątpliwości.
no to obejrzyj sobie i bedziesz miec argumenty co ty myslisz ze ja bede tutaj eseje wypisywac na temat tej sraczki ?
zwyczajnie serial jest slaby i nudny
obejrzyj sobie po co sie napinasz i zadajesz glupie pytania ?
Rozumiem, że obejrzałeś wszystkie odcinki i stwierdzasz, ze serial jest nudny. Świetna argumentacja, radziłbym napisać recenzje, bo z twoim talentem do opinii masz duze perspektywy.
Rozumiem. Kolejny troll. Dziecko nie umie pisać wypracowań a co dopiero recenzji.
Widze kultura pełną gębą. Czyżby kolejny ,,gimbazjalista", który chce zabłysnąć w sieci, jednak mu się to nie udaje? Oglądnąłem cały serial i jest świetny. Zresztą film jest na podstawie książki. Logika gimbusów-> nie znam się, to się wypowiem.
Nie odrobiłes lekcji na temat kultury. Jednak od pouczanie to są rodzice, jeśli oni nie nauczyli jej ciebie to nie będę się w nich bawił. Osobiście mnie nie obchodzi co myśli całe forum, serial mi się podobał, oczywiście każdy ma swoje zdanie, ale widać, że chcesz zabłysnąć na forum , krytykując serial, którego do końca nie obejrzałes.
Widze, że ,,argumenty" się skończyły i przechodzisz do kpienia. Jeśli dla ciebie bronienie dobrego serialu nazywasz płakaniem to pozdrowienia. I tak, serial dla mnie jest super. Idź się poucz na egzaminy na koniec gimnazjum, a nie zaśmiecasz tu forum.
Faktycznie, w wieku 35 lat trudno zdać egzamin gimnazjalny. Jednak nie znam takiej osoby, która w wieku 35 lat używa takiego słownictwa jak ty:). Róznimy się tym, że ja umiem bronić swoich racji bez obrażania, czego ty niestety nie umiesz. Mało tego, nie umiesz podać argumentów dlaczego serial jest szmirowaty i nudny:). Kto ma ,,polewe" ten ma. Ja na przykład śmieje się z gimnazjalistów udawajacych dorosłych, tak jak ty:)
serial jest nudny bo sie w nim nic nie dzieje ciagnie sie jak flaki z olejem
ty otaczasz sie w jakims swiecie samych ciot przepraszam?