Niedawno skończyłam oglądać Death note czy ten serial jest w podobnym klimacie?
jest całkiem fajny, nie powiem że nie, ciekawy, troszkę owinięty tajemnicą i takie tam, ale nie ma tak rozwiniętej fabuły jak w DN, nie rzuca aż tak na kolana i nie skłania do refleksji, przynajmniej nie do tego stopnia co w Death Note ;-) ale warto rzucić okiem i się przekonać
Jetem już po 8 odcinku i jak na razie jest całkiem fajnie. A znasz może jeszcze jakieś inne anime godne polecenia? Najlepiej w tajemniczym klimacie jak DN i Kuroshitsuji;)
Oglądałam trylion anime i Death Note to dla mnie numer 1 , jeszcze nic nie zdołało zdetronizować tego serialu ;) Ale z czystym sumieniem polecam ci Kuroshitsuji ! Gdybym miała robić listę , myślę że ten serial znalazłby się na drugim lub trzecim miejscu ;)
Nie wiem czemu , ale nie potrafię się przekonać do kreski w Code Geass , do tego nie jestem fanką ''maszyn''.Nie oglądałam nigdy CG , zaczęłam jedynie kiedyś pierwszy odcinek i tak to się skończyło ;)