mam nadzieje ża za 50 lat jak już bede stara to nadal bede mogła oglądać w tv moją ulubioną rodzinkę
WSPANIAŁY SERIAL O PRAWDZIWEJ MIŁOŚCI, A NIE JAKIŚ TAM KLAN ALBO BARWY SZCZEŚCIA
ROTFLMAO. I myślisz, dziecię, że umrę z przerażenia bo używajac mojego nicka skrobnęłaś/skrobnałeś/skrobnąłoś coś na forum "M jak miłość"? Zaiste, móżdżek Twój ograniczony jest nader.
Znaczy której? Inicjatorki wątku czy mnie? Jeśli to do mnie to informuję że to coś, co stworzyło ten wątek pęta się za mną od dłuższego czasu, pisując głupowate wiadomości na forach filmwebu i usiłując udawać że jest mną. Stąd moja reakcja.
no to rzeczywiście znasz się na serialach skoro tak kochasz taki gniot;/
Już lepsze są barwy szczęścia tam nie wygrywają ludzie miliona ;/
wszędzie piszą że M jak miłość to kultowy serial. Wy naprawde nie rozumiecie, że jest właśnie taka prawda.?!. Mi też ten serial BARDZO podoba się. i co? nie znam się na serialach.?!. :/
nie powiem żal.pl bo to się stało nudne, ale wy po prostu jesteście dziwni. :/
ha ha dobre niech ten gniot się jak najszybciej skonczy nienawidze tego serialu jak to można oglądać juz dawno ten serial upodobnił się do mody na sukces;) nuda nuda i debilizm.
Ha ty jesteś śmieszna. :/ nienawdzisz tego serialu, aco ty w ogóle lubisz? z Polski robi się kraj debilistyczny dzięki takim osobom jak ty.
Nie... nie ma sensu tracić czasu na komentowanie tak żałosnej prowokacji... dobranoc państwu, życzę miłego dnia.
to co teraz napisze nie jest prowokacją i nie musicie nic pisać, ale ja myślę że jesteście dziećmi np. tak aksamitka.
a po czym to stwierdziłeś po tym że nie oglądam twojego ulubionego serialu i nie zgadzam się z tobą tylko piszę co myślę słaby ten twój argumetnt.
Argumentem świadczącym o tym, że jesteś raczej dzieckiem jest to jak się wypowiadasz na forum(czyt. język, to co piszesz).
A tak w ogóle to kto ci zabrania myśleć cokolwiek o tym serialu, co-kol-wiek.?. może ja? Ja naprzykład nie zabraniam ci. :)