Nasze matki, nasi ojcowie

Unsere Mütter, Unsere Väter
2013
5,9 7,5 tys. ocen
5,9 10 1 7520
Nasze matki, nasi ojcowie
powrót do forum serialu Nasze matki, nasi ojcowie

Pierwszy odcinek serialu ZDF "Nasze matki, nasi ojcowie", który wzburzył m.in. polityków PiS
domagających się odwołania prezesa TVP, był najchętniej oglądanym programem
telewizyjnym w Polsce.
Wyemitowany 17 czerwca w TVP1 pierwszy odcinek miniserialu produkcji niemieckiej telewizji
publicznej ZDF "Unsere Mütter, unsere Väter" ("Nasze matki, nasi ojcowie") okazał się tego
dnia najchętniej oglądanym programem w Polsce. Przed telewizorami nastawionymi na
Jedynkę zasiadło 3,086 mln widzów. Udziały w rynku widowni wyniosły 24,7 proc. Oznacza to,
że film obejrzała co czwarta osoba mająca w poniedziałkowy wieczór włączony telewizor.

Pierwszy odcinek miniserialu "Nasze matki, nasi ojcowie" miał znacznie większą widownię niż
programy nadawane w tym samym czasie w stacjach konkurencyjnych. Emitowany w Polsacie
film "XXX" zainteresował 2,141 mln osób (udziały 17,4 proc.), natomiast pokazywany w TVN
serial kryminalny "W-11. Wydział Śledczy" - 1,959 mln odbiorców (udziały 17,3 proc.), zaś
program poradnikowy "Surowi rodzice" - 1,328 mln (udziały 10,3 proc.).

źródło Media2

ocenił(a) serial na 7
Telewidz

Druga część jeszcze lepiej:

Wyemitowany 18 czerwca drugi odcinek miniserialu produkcji niemieckiej telewizji publicznej ZDF „Unsere Mütter, unsere Väter” („Nasze matki, nasi ojcowie”) okazał się ponownie najchętniej oglądanym programem w Polsce wyemitowanym tego dnia.

Zaprezentowany wczoraj w TVP1 drugi odcinek miniserialu ZDF obejrzało 3 268 tys. widzów - blisko 182 tys. więcej niż dnia poprzedniego. Udziały w rynku widowni wyniosły 25,4 proc. Oznacza to, że film obejrzała co czwarta osoba mająca we wtorkowy wieczór włączony telewizor. W grupie komercyjnej (16-49) miniserial obejrzała co piąta osoba (20,3 proc.).

Drugi odcinek miniserialu „Nasze matki, nasi ojcowie” był pierwszym wyborem widzów i zgromadził, podobnie jak pierwszy odcinek, znacznie większą widownię niż konkurencyjna oferta stacji komercyjnych.

tvp.pl