PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=668104}

Violetta

2012 - 2015
6,3 6,7 tys. ocen
6,3 10 1 6713
2,0 2 krytyków
Violetta
powrót do forum serialu Violetta

Wczoraj z Ewką doszliśmy do wniosku, że głosowanie na zmianę przez dwie osoby nie ma większego sensu, więc postanowiliśmy zakończyć wszy-stkie trzy bitwy. Najwyższa pora.

W bitwie bohaterów zostały takie postacie:

Antonio Fernández Vallejo - 38
Charlie, producent muzyczny - 30
Gustavo, chłopak, który podobał się Naty - 26
Marotti - 30
Jacinto LaFontaine, ojciec Jade i Matiasa - 30
Marcela, była dziewczyna Andresa - 30
Valeria, kuzynka Brodueya - 30

A to wyniki:

Hall Of Fame: Leon, Francesca "Fran" Cauviglia, Natalia "Naty", Camila Torres, Ludmiła Ferro,
Federico "Fede", Lara, Marco Tavelli, Esmeralda Di Pietro, Brako, Diego, Olgita "Olga" Patricia
Peña, Dionisio "DJ" Juares, Helena "Lena", Pablo Galindo, Lisandro Ramallo, Pani Komisarz;
Libi, niedoszła dziewczyna Andresa; Seba, były chłopak Camili.

Hall Of Shame: Tomas Heredia, Angeles "Angie" Carrara, Violetta Castillo, German Castillo,
Maximiliano "Maxi" Ponte, Andres Calixto, Jade LaFontaine, Luca Cauviglia, Roberto "Beto"
Benvenuto, Matias LaFontaine, Jacqueline "Jackie" Saenz, Broduey, Gregorio Casal, Napoleon
"Napo", Rafael "Rafa" Palmer, Oscar "Kardozito" Cardoso; Laura, była dziewczyna Maxiego,
siostra Andresa; Emma, była dziewczyna Andresa; Andrea, była dziewczyna Maxiego, później
Andresa.

W bitwie par zostały takie pary:

Maxietta (Maxi i Violetta) - 24
Leonaty (Leon i Naty) - 30
Dienaty (Diego i Naty) - 34
Marcila (Marco i Camila) - 30
Beckie (Beto i Jackie) - 26
Semi (Seba i Cami) - 6

A to wyniki:

Hall Of Fame: Naxi (Natalia i Maxi), Marcesca (Marco i Francesca), Leonetta (Leon i Violetta),
Pablangie (Pablo i Angie), Leomas (Leon i Tomas), Ramallga (Ramallo i Olga), Ludeon
(Ludmiła i Leon), Femiła (Federico i Ludmiła), Lenarico (Lena i Federico), Bromila (Broduey i
Camila), Matias i pani komisarz, Pablade (Pablo i Jade), Leonesca (Leon i Francesca), Leonara
(Leon i Lara), Leomila (Leon i Camila), Matiangie (Matias i Angie), Matieralda (Matias i
Esmeralda), Diengie (Diego i Angie), Diegesca (Diego i Francesca), Bengie (Beto i Angie)

Hall Of Shame: Caxi (Camila i Maxi), Tomaletta (Tomas i Violetta), Germangie (German i Angie),
Diegetta (Diego i Violetta), Franerico (Francesca i Federico), Tomiła (Tomas i Ludmiła),
Tomcesca (Tomas i Francesca), Germeralda (German i Esmeralda), Pablackie (Pablo i Jackie),
Diemiła (Diego i Ludmiła), Fedeletta (Federico i Violetta), Germade (German i Jade), Andrexi
(Andres i Maxi), Gregablo (Gregorio i Pablo), Bracetta (Braco i Violetta), Dielara (Diego i Lara),
Diegeon (Diego i Leon), Greckie (Gregorio i Jackie), Cardolga (Cardoso i Olga)

W bitwie piosenek zostały takie piosenki:

We can - 30
Be Better - 30
Codigo Amistad - 18
Peligrosamente bellas - 30
Il mio miglior momento - 30
Destined to shine - 22

A to wyniki:

Hall Of Fame: Podemos, Ser Mejor, Voy Por Ti, Junto a Ti, Veo Veo, Destinada Brillar, Juntos
somos mas, Ven y canta, Ahi Estare, Tienes el talento, Tu foto de verano, Yo soy asi, Dile que si;
Luz, Camara, Accion; Cuando Me Voy, Si es por amor, Te Fazer Feliz, Euforia, Nel mio mondo,
Salta, Ti credo.

Hall Of Shame: Entre tu y yo, En Mi Mundo, Verte de lejos, Te creo, Are you ready for the ride,
Habla si puedes, Tienes Todo, Algo suena en mi, Hoy somos mas, Te Esperare, Alcancemos
las estrellas, On Beat, Algo se enciende, Como Quieres, Nuestro camino, Entre dos mundos, Mi
Mejor Momento, Esto no puede terminar, In my own world.

Dlatego też wszystkie te trzy bitwy oficjalnie uważam za skończone. Proszę już nie dodawać komentarzy pod tamtymi tematami. Zapraszam za to tutaj:

http://www.filmweb.pl/serial/Violetta-2012-668104/discussion/Bitwa+par+%28aktorz y%29.,2382098?page=3
http://www.filmweb.pl/serial/Violetta-2012-668104/discussion/Bitwa+aktor%C3%B3w. ,2382096?page=3

Przyłączcie się do głosowania! :D