eve_olution

nie podano imienia i nazwiska

Wpis został dodany do obserwowanych

Zarządzać obserwowanymi blogami i wpisami możesz na stronie Obserwuję > blogi

Obserwujesz ten wpis

Zarządzać obserwowanymi blogami i wpisami możesz na stronie Obserwuję > blogi

Przestałeś obserwować wpis

Blog został dodany do obserwowanych

Zarządzać obserwowanymi blogami i wpisami możesz na stronie Obserwuję > blogi

Obserwujesz tego bloga

Zarządzać obserwowanymi blogami i wpisami możesz na stronie Obserwuję > blogi

Przestałeś obserwować bloga

TYLKO Weryfikacja
| 45 komentarzy
1. Wszelkie pytania i zażalenia odnośnie mojej weryfikacji kierować proszę tutaj po uprzednim zapoznaniu się z FAQ http://www.filmweb.pl/Text?id=faq
2. Obowiązkowo należy podawać link do odrzuconego materiału - w przeciwnym wypadku reklamacje NIE będą uwzględniane.
3. Jeśli odrzuciłam coś bez komentarza to prawdopodobnie nie było podanego źródła.
4. Na sprawy weryfikacji nie odpowiadam przez opcje "zostaw wiadomość" dlatego jesli chcesz uzyskac ode mnie odpowiedz pisz wyłącznie pod tym tematem
5. Wpisy co jakiś czas są kasowane
Udostępnij

komentarze

Gratulacje :)
i witam po drugiej stronie

szczerze mówiąc, sądziłem, że nastąpi to szybciej, ale dobre i to ;)
gratuluję i powodzenia!

Panowie powitali:)
Baw się dobrze i nie trać dystansu.

Najszczersze gratulacje. :)

Gratuluję, życząc samych ciekawych kontrybucji, jak najmniej niezadowolonych użytkowników i wiele, wiele cierpliwości:)

Serdecznie gratuluję:]
Powodzenia i niech moc będzie z tobą:]

Gratuluję i życzę udanego Sylwka i... Szczęśliwego Nowego Roku! :)

Witam, po drugiej stronie. Życzę powodzenia i cierpliwości ;)

gratuluję !!!
a jeszcze chyba dzisiaj sprawdzałam Twój materiał jako nie-weryfikatorce ;)
powodzenia życzę !

Witam najmłodszą w rodzinie. Serdecznie gratuluję i życzę cierpliwości przy sprawdzaniu kontrybucji. Pozdrawiam.

Pani mi zniknęła z rankingu, a tu taka niespodzianka:)
No prosze! Gratuluje i życze powodzenia!

;)

Jak na razie same pochwaly - obym tylko nie obrosla przez to w piorka ;) Serdecznie wszystkim dziekuje za cieple zyczonka

spokojnie, nadciąga {M][o][n][r][o][e]...
normalnie aż mi słów zabrakło...

Dzień dobry! Witam nową weryfikującą :] Życzę powodzenia i pozdrawiam!

Hmmm.... :) Proszę nie zapominać o panu WERO ;]

Gratuluję :)

Widzę, że już po chrzcie bojowym :) Życzę powodzenia i serdecznie gratuluję:)

Chrzest bojowy :) Byle pierwszy i ostatni. Pozdrawiam i witam po drugiej stronie. Niech Ci się miło sprawdza.
Gratulacje.

A przy okazji... życzę udanego Sylwestra :D

Winszuję i zdrówko karnawałowo wznoszę. Bądź dzielna w tym dwa tysiące tłustym roku :-)

Troszkę spóźnione gratulacje, ale byłem zajęty "ostrym" bojem o drugą nagrodę z Mrs. Lady Pi... I udało mi się!
W-I-T-A-M-Y W C-E-N-T-R-U-M D-O-W-O-D-Z-E-N-I-A W-S-Z-E-C-H-Ś-W-I-A-T-E-M
P.S.: Przepraszam za złe rozpoczęcie naszej znajomości w połowie lipca 2005 (wiesz o co mi chodzi mam nadzieję).
Życzę samych łatwych kontrybucji, a jeśli chodzi o treści osób to możesz mnie pytać, bo jestem w tym obcykany... Zapraszam na blog.

hej, wpadam z gratulacjami ;-).... no gratuluje Ci ;-), powodzenia życzę i jak najmniejszej ilości niezadowolonych klientów ;-)
pozdrawiam

Również wielkie gratulacje!! I nie poddawaj się, a niezadowolonymi użytkownikami to się nie ma co przejmować. "Jeszcze taki się nie urodził, co by każdemu dogodził" ;] Pozdro!!

http://www.filmweb.pl/PersonUpdate?id=41489&contrib.id=4...
sama sobie wpisz, zaś co do plakatów Green Day to już mi szkoda słów na komentarze

Nie ma to jak odrobina kultury i opanowania:D

z takim podejsicem do sprawy na pewno "wiele osiagniesz". Co do plakatow Green Day to wiedzialam, ze mnie pozniej zaatakujesz ale zastanow sie czy bardziej zalezy Ci na jakosci naszego portalu czy punktach? Po 1 nie zaakceptowalam Ci niektorych, bo przedstawialy tylko dwoch czlonkow zespolu a naprawde jest ich trzech. Po 2 jakosc zgloszonych przez Ciebie plakatow zostawiala wiele do zyczenia. Nie wyklocaj sie o wszystko tylko wyciagaj wnioski na przyszlosc

jestem spokojny, czy zauważyłaś gdzieś wykrzykniki ?? nie będę wiecznie dodawał tych samych treści, i niestety bądź przygotowana, że w podobnych sytuacjach także tu napiszę...
a co do plakatów, w akurat te włożyłem sporo wysiłku, no ale cóż to dla ciebie znaczy, prawda ??

P.S. co do osiągnięć, możesz darować sobie takie uwagi, gdyż już dawno zdobyłem to co zdobyć chciałem...

To już to woli staje się śmieszne. ZNÓW przydzieliłaś mi 1 pkt za treść.
To już drugi raz. Jesteś mi winna już 4 pkt. Albo nie wiesz co robisz, albo jak mi napisałaś to błąd systemu. Jeżeli coś takiego zdarza ci się nie przypadkowo to zrezygnuj z weryfikacji treści

Podaję adres żeby mi nikt nie narzucił kłamstwa
http://www.filmweb.pl/PersonUpdate?id=548416&contrib.id=...

No jasne, że powinnaś zrezygnować, wszyscy zrezygnujmy, a niech userzy sobie dodają i czekają, czekają, czekają....

http://www.filmweb.pl/PersonUpdate?id=41924&contrib.id=4...

to jest az tak strasznie zła jakość, są zdjęcia, które są dużo gorsze i jakoś się mieszczą. Znajdź lepszą w takim razie.
Wg mnie w sytuacji gdy przy konkretnej postaci nie ma foto, to dobrze zeby chociaż takie było. Czasem ktos chciałby zobaczyć jak wygląda jakis tam aktor czy reżyser. Rozumiem, jakbym dodał 1891 zdjęcie B. Pitta, albo Orlando BLÓMA i ono byloby kiepskiej jakości to mozna byłoby się przyczepić. W tej sytuacji uważam to za złą decyzję.
To zdjęcie nie jest takie tragiczne
grrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

to Tobie powinno zalezec na znalezieniu lepszego. Nie zaakceptuje byle jakiego zdjecia tylko dlatego zeby jakiekolwiek bylo, bo w ten sposob blokujesz mozliwosc dodania innym lepszego. Dbajmy o jakosc naszego portalu

http://www.filmweb.pl/PersonUpdate?id=40433&contrib.id=4...
Wybacz to spierniczone źródło, nie mam pojęcia co się z tym stało:/
Wielkie dzięki, że pomimo tego nie odrzuciłaś materiału, ale sprawdziłaś gdzie indziej.Jestem w szoku!Pierwszy raz tak mi się zdarzyło:)Bardzo miło....Pozdrawiam!

zdarzaja mi sie czasem ludzkie odruchy takie jak wyrozumialosc ;p

eve
wielkie dzieki za wszystkie ...... wiesz za co :)))
az chce sie dodawac nastepne tylko coraz trudniej jest wyszukac cos nowego no i mimo wszystko jest to troszke czasochlonne ale ....... :)
hmm
moj znak powiadasz
mam nadzieje ze wlasnie Ty trafisz na niego jeszcze nie raz :)

pozdrawiam

I jeszcze pytanie, mam nadzieję, że ni nudzę.
Zdarza się, że autor np. powieści jest (już) w bazie, a w informacji o filmie jest jego imię i nazwisko, ale bez linku do jego strony (podobnie z małżonkami ...). Czy można to gdzieś zgłosić, czy uznać za mało istotne?

raczej nie zglasza sie tego nigdzie tylko ewentualnie samemu sie wstawia tzw. hiperlink do danej osoby
tutaj masz wzor jak to robic:
<a href=LINK Z ADRESEM OSOBY NA FW>IMIE I NAZWISKO OSOBY</a>

a jesli dodajesz/poprawiasz tresc do filmu i zeby nazwisko autora powiesci czy ksiazki bylo kolorowe jak reszta nazwisk uzywasz takiego wzoru:
<a href=LINK Z ADRESEM OSOBY class=n>IMIE I NAZWISKO</a>

Najlepiej jak sam wejdziesz w edycje jakiejs osoby, ktora juz ma hiperlink i zobaczysz dokladnie jak to wyglada
pozdr, i pytaj jesli jeszcze czegos nie wiesz, bo po to sa weryfikatorzy :)

$comment.user użytkownik usunięty



http://www.filmweb.pl/PersonUpdate?contrib.id=576397
Brak prawdziwego nazwiska...

Dziwne... gdy dodawałem tą gościówkę, to sprawdzałem, czy czasem nie ma "Birth name" i tego nie było. Była tylko "Trivia" że ma dwie córki. Może przez ten czas ktoś tam dodał tą informację ? Co myślisz że masz przed sobą idiotę i nie wiem jak dodawać, myślisz że nie zaglądam do FAQ ? A nie można było dodać tego nazwiska już ręcznie, za Mało na cyferblacie ? A może już za Cinko ? A może już Deko ?

Przez Ciebie i Twoją głupotę nie będę mieć 100% skuteczności w Dodanych Osobach. Ja sobie to zapamiętam i będę Cię obserwować. Jeszcze raz dodam tą osobę.

Pozdrawiam :/

mam nadzieje, ze po tym jak sie tu wyrzygales jest Ci juz lepiej. Sluchaj, to Twoim obowiazkiem jako dodajacego jest uzupelnienie wszystkich mozliwych pol, a nie moim. Nie jestem duchem swietym zeby wiedziec co bylo a czego nie bylo w profilu tej osoby na IMDb. Moze i Ty znasz FAQ, ale tysiac innych osob nie, a jak chyba wiesz wer nie widzi komu sprawdza material. I bardzo Cie prosze nie strasz mnie tu, bo nie takie przypadki juz sie zdarzaly. Jesli kontrybucja bedzie ok nie widze powodu zeby ja odrzucic.
pozdr.

odrzucone:
http://www.filmweb.pl/PersonUpdate?id=206001&contrib.id=...
poprawione:
http://www.filmweb.pl/PersonUpdate?id=206001&contrib.id=...
i dzięki z góry

czesc eve
dawno mnie nie bylo wiec wpadlem na chwilke w odwiedziny :)
szkoda ze Ciebie nie bylo jak dodawalem fotki bo wiesz przeszly one jakos bez echa
mysle ze juz niedlugo znowu cos pododaje wiec... tylko te zwiechy serwera zdarzaja sie ostatnio bardzo czesto przynajmniej u mnie

mam pytanko
czasem trafie na osobe ktorej nie ma na FW dodajac samo nazwisko w zaleznosci na kogo trafi material albo jest zaakceptowane albo uzupelnij brakujace dane
a co Ty o tym sadzisz

co do linku GamGee to w firefoxie otwiera sie ta stronka bardzo szybko i wszystko ladnie widac niestety w innych przegladarkach fotki laduja sie zbyt wolno i na poczatku ich nie widac

no i oczywiscie "Pan i Pani ......" z kilku postow wyzej ech > bez komentarza <

pozdrawiam :)

http://www.filmweb.pl/PersonUpdate?id=167183&contrib.id=...

No pewnie, że wytrwałość, bo żadne z was chyba nie widziało fotki o złej jakości. Pozwolę sobie więc podać Ci Evuniu kilka przykładów zaakceptowanych fotek o złej jakości (być może także przez Ciebie!!!!!!):

http://gary.oldman.filmweb.pl/
http://www.filmweb.pl/Mikl%C3%B3s+R%C3%B3zsa,filmografia,Per... (przy okazji niewymiarowa)
http://www.filmweb.pl/Tina+Ruland,filmografia,Person,id=8883... (przy okazji niewymiarowa)
http://www.filmweb.pl/Stuart+Baird,filmografia,Person,id=109...
http://www.filmweb.pl/Walter+F.+Parkes,filmografia,Person,id...
http://www.filmweb.pl/Lawrence+Bender,filmografia,Person,id=...
http://www.filmweb.pl/Anja+Coleby,filmografia,Person,id=9391...
http://www.filmweb.pl/Marta+Kuligowska,filmografia,Person,id...
http://www.filmweb.pl/Dean+Cundey,filmografia,Person,id=1040...

Mam szukać dalej??? W związku z tym wyświadcz sobie i przy okazji mnie przysługę i zaakceptuj tę fotkę, albo znajdź mi fotkę o lepszej jakości. Jeśli to Ci się uda, przeproszę Cię osobiście na moim blogu (that's a promise). W przeciwnym razie TA fotka będzie się pojawiać do skutku, gdyż odrzucanie jej z powodu złej jakości uważam za krzywdzące i niedorzeczne.
Pozdrawiam :)

moze wyrazilam sie niedosyc jasno. Nie mam watpliwosci co do jakosci zdjecia jakie znalazles, ale do dodanego przez Ciebie. Twoje tez nie jest zle i normalnie zaakceptowalabym je, ale ze zdjecia w zrodle mozna uzyskac troche lepsza jakosc. Sama je obrobilam i zapisalam dlatego wiem, ze to mozliwe. Czasem zdarza sie tak, ze niektore programy do obrobki zdjec niszcza ich jakosc przy zapisie.

Nie musisz mi wypisywac stosu innych fotek gorszej jakosci, bo wiem ze takie sa i one rowniez maja tu prawo bytu, ale tylko w przypadku gdy w sieci nie ma innych, lepszych (oczywiscie tu tez sa granice rozsadku)

Szkoda, ze nie przyszedles od razu wyjasnic tej sprawy tylko cichaczem probujesz postawic na swoim
pozdrawiam

Zgłoś nadużycie

Opisz, dlaczego uważasz, że ten wpis nie jest zgodny z regulaminem serwisu:

Wpis został dodany do obserwowanych

Zarządzać obserwowanymi blogami i wpisami możesz na stronie Obserwuję > blogi

Obserwujesz ten wpis

Zarządzać obserwowanymi blogami i wpisami możesz na stronie Obserwuję > blogi

Przestałeś obserwować wpis

Blog został dodany do obserwowanych

Zarządzać obserwowanymi blogami i wpisami możesz na stronie Obserwuję > blogi

Obserwujesz tego bloga

Zarządzać obserwowanymi blogami i wpisami możesz na stronie Obserwuję > blogi

Przestałeś obserwować bloga

dodaj komentarz
Ostatnio odwiedzone
wyczyść historię