PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=612158}
8,2 3 747
ocen
8,2 10 1 3747
Alice: Madness Returns
powrót do forum gry Alice: Madness Returns

PODOBNE TYTUŁY

ocenił(a) grę na 10

Szukam platformowych przygodówek podobnych do Alice Madness Returns, chodzi mi przede wszystkim o gry w podobnym klimacie. Jeśli chodzi o gry to jestem laikiem, więc groznawców bardzo proszę o polecenie czegoś dobrego :)

ocenił(a) grę na 10
hauadaj

Jeśli to nadal aktualne to polecam American McGee's Alice czyli pierwszą Alicję. Poza tym Shadow Mana - klimatem podobne do Alicji ale w rozgrywce trzeba bardziej główkować, także kilka poziomów klimatem przypomina psychodelię z Alicji.
Jeszcze inne: Soul Reaver 1, Silent Hill 2 i 3, Suffering, BloodRayne 1. To stare gry klimatem zbliżonym do Alicji, z nowszych nie znam - to już wymierający gatunek. Najbardziej ryjące psychę są Silent Hille i Shadow Man :D

ocenił(a) grę na 10
kewlak

dzięki! :)

ocenił(a) grę na 9
hauadaj

DMC: Devil May Cry jest moim zdaniem bardzo podobny do Alice .

ocenił(a) grę na 9
julka1998

Nie.

ocenił(a) grę na 8
julka1998

Nie wiem w którym momencie ten gniot DMC przypominał Ci Alice: Madness Returns. Jeszcze rozumiem, jak byś napisała: Devil May Cry 3....tam był mrok, wieża, ciemność itd. DMC: Devil May Cry to zamerykańszczona gówniana przeróbka oryginału który był świetny. Nie ma tam mroku, jest tylko bieganie po dyskotekach, przeklinanie i zarzynanie tak zwanych "Demonów" Które wyglądem przypominały mi roboty z "Ja robot".

ocenił(a) grę na 10
Szatan1997

No, co prawda to prawda. 3 najlepsza. Agni & Rudra!!

hauadaj

a propo Alice jakby ktos chcial zagrac to na Steamie jest teraz w promocji za 2,5euro(czyli jakies 10zl) :)

ocenił(a) grę na 7
hauadaj

Na upartego jeszcze Rayman 2 i 3, Beyond Good & Evil i Heretic 2. Hm, można by się jeszcze porwać na Tomb Raidera, starsze raczej dla fanów, ale od 7 wzwyż miło pograć jeśli lubi się skakać i zabijać różne zwierzątka na swojej drodze. ;)