PILINHA: {__webCacheId=filmBasicInfo_pl_PL, __webCacheKey=627164}
8,6 440
ocen
8,6 10 1 440
Chrono Cross
powrót do forum gry Chrono Cross

Małe arcydzieło

ocenił(a) grę na 10

Dowód na to, że gry mogą ocierać się o sztukę!
Najlepszy RPG na PSXa (przebija Finale), właściwie to chyba najlepsza gra w jaką kiedykolwiek grałem obok Silent Hill i Tenchu 2.
Genialna muzyka (której zresztą słucham w tym momencie), rozbudowana, przewrotna i niesamowicie wciągająca fabuła, mnóstwo unikalnych postaci (w tym chyba ze 40 grywalnych), świetna jak na PSX grafika i efekty wizualne, system walki, czarów, klimat, lokacje, misje poboczne - wszystko dopracowane do perfekcji.
Gra ma niestety wady: jest za krótka i zbyt prosta.

ocenił(a) grę na 10
Cartmenez

Zgadzam się ! Gra jest świetna. Gram w nią od 2003 roku , i do dziś mnie nie znudziła. Od szaraka , po PSone na pc skończywszy. Genialna muzyka spod ręki Yasunoriego Mitsudy. Świetna fabuła oraz postaci... i lokację , to ostatnie jest moim ulubionym elementem tej gry. Heh , pamiętam jak pierwszy raz ujrzałem Dead Sea , i poznałem jego historię. Majstersztyk ! Całości doprawiają , jak na tamten sprzęt i czasy , genialne rozwiązania w walce ( system procentowy ataku , elementsy ) .

użytkownik usunięty
Cartmenez

ona poprostu jest zajeeeeeeeeee najlepsza na swiecie naj naj naj no wogole brak slow

ocenił(a) grę na 10
Cartmenez

Przeszedłem ją ze 2 razy na PSX i raz na emulatorze na PC. Polecam każdemu fanowi jRPG. 10/10

wayzee

A jak to się ma do Chrono Triggera? Lepsze? Gorsze? W tym samym uniwersum? Wątki pociągnięte?

Cartmenez

Niesamowity tytuł, jeden z najlepszych soundtracków w historii gier komputerowych, przygoda, której nie zapomnę do końca życia.

ocenił(a) grę na 10
Siembi

Utwór "The Girl Who Stole the Stars " po prostu "miazga" !!

ocenił(a) grę na 9
prm

Dodam jeszcze "Prisoners of Fate" i "Dragon God". Też wymiatają ...

ocenił(a) grę na 10
Cartmenez

Najlepsze jrpg na szaraka, nic więcej nie trzeba dodawać.